Report Podcast

Blikk

MUST VAGY SOHA!

FELADAT

A Blikk őszi kampányában milliókat nyerhettünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kapartuk le. Feladatunk a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból és képekből alkottuk meg a videót a kampány arcával, Szabó Győzővel.

MEGOLDÁS

A Must vagy soha kampányban a nyár végi, ősz eleji szürettel vontunk párhuzamot. A promócióban a szerencsések nagy összegű nyereményekkel gazdagodhattak, de akár 5 db nem nyert matrica összegyűjtésével is nyerhettek 7 millió forintot az olvasók. A film érdekessége, hogy speciális technikával valós fotókból és képekből alkottuk meg a montázsvideót.

EREDMÉNY

A lapeladási számok és a játékban résztvevők száma jelentősen megnőtt. A szeptemberben mindig érzékelhető eladási beesést sikerült átfordítani minimális növekedéssé, amire korábban nem volt példa ebben az időszakban.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A kreatív koncepció megtervezéséért, valamint a promóciós film, az OOH-kampány, a bannerek és a social aktivitások megalkotásáért voltunk felelősek.

LEGYEN ÖN IS GYŐZŐ!

FELADAT

A 2021 tavaszán futó 6 hetes kampányban a megszokott platformot friss és játékos tartalmakkal újítottuk meg. A humoros, laza koncepciót és narratívát TVC-n, köztéri hirdetéseken, online bannereken és vegyes ATL BTL megoldásokban visszaköszönve láthatták az emberek.

MEGOLDÁS

A tavaszit megelőző februári kampány során, a színész keresztnevében rejlő szójáték lehetőségét kihasználva született meg a szlogen: „Legyen ön is Győző!” A februári videó egyetlen helyszínen játszódik és az újságostól a járókelőkig Szabó Győző alakítja az összes szerepet.

EREDMÉNY

A lapeladási számok és a játékban résztvevők száma érezhetően megnőtt, ahogyan a márkaismertség is erősödött. Szabó Győzőt pedig hangsúlyosan és megjegyezhetően társítják a márkához a lap olvasói.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A kreatív koncepció megtervezéséért, valamint a promóciós film, az OOH-kampány, a bannerek és a social aktivitások megalkotásáért voltunk felelősek.

AKI LEL, AZ NYER

FELADAT

A korábbi eredményes kampányinknak köszönhetően egy 2022-es téli-tavaszi, lapeladást ösztönző kampány tervezéséért voltunk felelősek, melyhez újabb TVC-t készítettünk, valamint szintén print és online felületeket is használtunk.

MEGOLDÁS

Az „Aki lel az nyer” kampányában egy olyan karaktert formál meg Szabó Győző, aki a Blikk-kel lett milliomos. A film vizuális világát egy különleges stop motion technikával alkottuk meg. A 6 hetes tavaszi kampányban, az újság címlapján elhelyezett matricákkal lehet részt venni a nyereményjátékban. A matrica kaparófelülete alatt, ha három egyforma ikont találunk a szerencsés máris nyert az értékes utalványok egyikéből. A nyeretlen szelvényekkel viszont versenybe lehet szállni a sokmilliós fődíjért, ehhez nem kell mást tenni mint összegyűjteni 5 db-ot és beküldeni. A jelenleg is tartó kampány esetében ismét fontos volt, hogy minél intenzívebben bevonjuk az olvasókat a játékba és hogy a nagyértékű nyereményekkel még vonzóbbá tegyük a lap vásárlást.

EREDMÉNY

A lapeladási számok és a játékban résztvevők száma, már a kampány első hetében érzékelhetően nőtt. Az emberek láthatóan szeretnek a Blikk-kel játszani. A 2022 március végéig tartó kampánytól is jelentős, számokkal is alátámasztható sikereket várunk.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A kreatív koncepció megtervezéséért, valamint a promóciós film, az OOH-kampány, a bannerek és a social aktivitások megalkotásáért voltunk felelősek.