Report Podcast

BudaPart

FELADAT

A kommunikációs stratégia megalkotásától az arculat kialakításán át, egészen a kríziskezelésig több éven keresztül a Republic felelt a teljes körű brand és corporate PR-ért, valamint a marketing feladatok ellátásáért.

MEGOLDÁS

Folyamatosan tájékoztattuk a sajtót a projekt mérföldköveiről, állásáról, egyedi megoldásairól. Az újságíró stakeholdereknek grémium beszélgetéseket szerveztünk. A tudatosan megtervezett és összehangolt reputáció managementtel semlegesítettük a negatív sajtóvisszhangokat, illetve készítettük fel a hazai közvéleményt Magyarország első magasházára. Interjúszervezéssel, szakértői nyilatkozatokkal, konferenciákra való felkészítéssel erősítettük a Property Market szakértői imidzsét. Az értékesítési időszakokhoz közeledve fokozatosan erősítettük a márkára fókuszáló PR-aktivitásokat, a lifestyle-médiával együttműködve fizetett és organikus PR-anyagok, valamint rendezvények segítségével emeltük ki a BudaPart adottságait, előnyeit.

EREDMÉNYEK

Sikeresen semlegesítettük a negatív sajtóvisszhangokat, az együttműködés alatt elkötelezett sajtókapcsolati stakeholder kört építettünk a Property Marketnek, ezáltal folyamatos és erős organikus PR-jelenléttel rendelkezett a fejlesztés, ennek részeként a várakozásoknak megfelelő mértékben sikerült elindítani az egyes ütemek értékesítését, valamint bérbeadását.

MIÉRT VOLTUNK FELELŐSEK

A teljes körű brand és corporate PR-ért, ami magába foglalta sajtótájékoztatók szervezését, sajtókonferenciákra való felkészítést, krízis- és issue-menedzsmentet, valamint a kreatív arculat újragondolását.

Kép forrás: https://www.budapart.hu/hu/galeria?type=varosnegyed