Report Podcast

Cerbona

Feladat

A nagy múltú, székesfehérvári székhelyű, 100%-ban magyar Cerbona 2018-ban ünnepelte 30. születésnapját. Nagy öröm volt csapatunknak, hogy kreativitásunkkal osztozhattunk ebben a kerek évforduló megünneplésében! Nemcsak a születésnapi kampány koncepciójának megtervezéséért feleltünk, hanem a márka fiatalítását is célba vettük és ünnepi, limitált müzliszelet csomagolást is terveztünk.

Megoldás

A kampány központjában a kerek születésnap állt, így ennek apropóján a logót is ünneplőbe öltöztettük. A dobostorta ízű limitált müzliszelet csomagolását is a nagy évfordulóhoz igazítottuk, ami azonnal érzékeltette a kampány üzenetét és a termék limitált mivoltát. A születésnapi promóció keretében a márka ajándékokkal lepte meg a vásárlóit: a nyereményjátékban résztvevő müzliszeleteket „mázliszeletekre” kereszteltük át, rengeteg vásárlónak óriási örömet okozva ezzel, mivel a kampány végén értékes robogót, okostelefont, fejhallgatót, fesztiválbelépőt, páros mozijegyeket és Cerbona ajándékcsomagokat lehetett nyerni.

Eredmények

Mi sem igazolja jobban a kampány sikerességét, hogy az ügyfél által meghatározott 32.000 SKU eladási KPI-t csaknem a háromszorosával sikerült megfejelnünk a kampány hatására és 96.000 SKU-s eladást értünk el. Ezt az eredményt úgy sikerült elérnünk, hogy a promócióban szereplő termékek közel 1 hónapos csúszással kerültek a boltok polcaira.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A promóciós kampány megtervezéséért, a limitált müzliszelet csomagolástervezésért voltunk felelősek, de ezen kívül feleltünk még a TVC, PPC – social kampány kialakításáért is.