Report Podcast

Cherrisk

FELADAT

A feladat egészen különleges volt, hiszen a Republic csapata a kezdetektől fogva részt vett a CHERRISK megépítésében. Legfőbb küldetésünk a termék bevezetése volt a magyar piacra, azonban nemcsak az ehhez kapcsolódó 360 fokos kommunikációt terveztük meg, hanem részt vettünk a termékkutatásban és -fejlesztésben is.

MEGOLDÁS

Háromlépcsős kommunikációt indítottunk egy teaser szakasszal, egy indulásnapi teljes média road blockkal és sajtótájékoztatóval, illetve egy bevezetőkampánnyal. Aktivizáltuk a releváns médiumokat, és olyan véleményvezéreket vontunk be, akik 2018-ban kiemelkedően aktív és pörgős életmódot folytattak: Tóth Gabit, Dancsó Pétert, Wossala Rozinát, Szabó Zsófit, Nyári Diát és Nagy Dánielt.

A fiatalos és lendületes TVC pedig azt az üzenetet hangsúlyozta, hogy a CHERRISK ügyfelei minden esetben támaszkodhatnak a biztosítóra, hiszen a felek közötti bizalom kulcsfontosságú.

EREDMÉNY

Biztosítói témában csak a sajtótájékoztató napján 114 cikk jelent meg. Összesen 2 millió olvasót értünk el és 15 millió forintos AVE értéket produkáltunk.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A bevezetőkampányt megelőző előkészületekért (piackutatásért, fókuszcsoportos kutatásért), majd a kommunikációs stratégia és koncepció fejlesztéséért és a kampányhoz kapcsolódó kreatívok megtervezéséért (beleértve egy kültéri kampányt, TV- és online reklámokat, illetve a teljes grafikai tervezést).