Report Podcast

Cherrisk

CHERRISK

Az Uniqa Magyarország évekkel ezelőtt vezette be a Homeguard lakásbiztosítását, melynek néhány termékelőnyét eddig még nem kommunikálták. A 2020 őszi időszakra olyan kampánnyal készültek, melyben ezeket az előnyöket taktikai, ugyanakkor kreatív módon kívánták kommunikálni. Az ügynökség feladata egy online kisfilm és kreatív koncepció megalkotása volt. A megvalósítás során egy egyedi rajzos, animációs világot alkottunk, amiben szabadon mozogva a túlzás eszközeit használva humoros, kreatív formában tudtuk kommunikálni az egyes USP-ket. A film mellett az animált és a valóságos világ keverésével készítettünk az egyes célcsoportokra hangolt egyedi vizuálokat, amik szintén szokatlan, a célcsoport számára figyelemfelkeltő módon kommunikálták a a Homeguard lakásbiztosítás egyedi termékjellemzőit.

A kampány hivatalos lezárásával egy időben, 2018. szeptember 17.-én elindult a CHERRISK, a jövő biztosítási modellje, amit kifejezetten a 25-35 közötti célcsoport igényeire terveztek.