Report Podcast

Clark Hotel

FELADAT

Együttműködésünk fő célja a márka sikeres pozicionálása volt. Ennek érdekében egy speciális felülettel rendelkező weboldalt terveztünk, illetve a szálloda online kommunikációs stratégiájának megtervezése és lebonyolítása is a feladataink közé tartozott.

MEGOLDÁS

Egy side-scrollon alapuló főoldalt hoztunk létre, ami egyrészről megkönnyíti a felhasználók útját a weblapon, másrészről megjelenésében jól tükrözi a szállodából sugárzó eleganciát. Nagy hangsúlyt fektettünk az épület helyszínének történetére, bemutatva a környék gazdag kulturális örökségét, illetve kiemeltük a szálloda impozáns belsejét is, amelyet az oldalra látogatók egy integrált, 360 fokos virtuális séta segítségével tekinthetnek meg.

EREDMÉNYEK

A különleges webdesign és a kommunikációs stratégia elérték a hatásukat. A Hotel Clarkot úgy pozicionáltuk, hogy a hazai és a külföldi vendégeknek is egyaránt jól megkülönböztethetővé vált a versenytársaitól. 2018 óta a szálloda töretlenül erősíti a főváros hoteljeinek élmezőnyét.

MIÉRT VOLTUNK FELELŐSEK

Az épület külső és belső fotózásáért, egy tartalmában és megjelenésében is különleges weboldal kifejlesztéséért, márkapozícionálásért, illetve a szálloda online kommunikációs stratégiájának kialakításáért.