Report Podcast

Ecofamily

Feladat

Az EcoFamily és a Republic Group közösen indított kampányának célja, hogy egy békés, kiegyensúlyozott és tudatos életstílus megteremtésében támogassa az áruház vásárlóit.

Megoldás

A Tudatos Harmónia Útja névre keresztelt mozgalom részeként elindult egy microsite az nlc.hu weboldalon, ahol az olvasók különböző életvezetési tanácsokról tájékozódhatnak. A hetente frissülő cikkek öt fő téma, azaz öt harmóniapillér köré épülnek fel: figyelem, szeretet, harmónia, hála és öröm. A pillérekkel kapcsolatos bejegyzések egy tudatosabb és inspirálóbb életstílus kialakításában segítik az oldalra látogatókat. Az nlc.hu-s együttműködésnek szintén részét képezi egy könyvajánló rovat kialakítása is, ami az EcoFamily Boldogság-könyvtár honlapjára irányítja át az olvasókat, lehetőséget teremtve így az ajánlott könyvek megvásárlására. Mindezt megtámogattuk egy reklámfilmmel, ami szintén a tudatos életvezetés jelentőségére hívja fel a nézők figyelmét

MIÉRT VOLTUNK FELELŐSEK

A Republic Group feladata az EcoFamily márkájának és a tudatos életvezetés fogalmának összekapcsolása volt. A projekt magába foglalta a teljes kampánystratégia megtervezését, az ehhez kapcsolódó arculat kidolgozását, egy microsite létrehozását és egy – az üzenetet támogató – TVC leforgatását is.

/// Stratégiaalkotás, TVC forgatás, arculattervezés