Feladat
Eddigi legnagyobb volumenű Mondelez-projektünk egy másfél hónapos nyereményjáték lebonyolítása volt, ami a projekt menedzselése mellett magába foglalta a kreatívkoncepció kidolgozását is. Feladatunk középpontjában a Mondelez kekszek, azaz a TUC, Pilóta, Oreo, Korpovit, belvita és Győri Édes termékek promóciója állt.
Megoldás
Így született meg a “Keksz és New York”. Szerettünk volna a korábbi „játssz, és nyerj” típusú promóciókon túllépni, és valamilyen egyedi megoldást hozni a nyereményjátékra. Végül a népszerű tévésorozat ihlette koncepció nyerte el leginkább ügyfelünk tetszését áthallásos fősorának, kiemelkedő megjelenésének és azonnal értelmezhető promóciós mechanizmusának köszönhetően.
Amiért felelősek voltunk
- Koncepciófejlesztés
- Kreatívok készítése
- Micrositefejlesztés
- EDM-ek írása
- Digitális bannerek készítése
