Report Podcast

Etele

FELADAT

A kampány célja az Etele Plaza sokszínűségének bemutatása volt friss és fiatalos köntösbe bújtatva, hiszen az Etele Plaza „Tele legekkel” várja a látogatókat. Az Etele szó betűi szolgáltak ihletül nemcsak a logó, de a kreatív koncepció kidolgozása során is.

Az Etele és tele áthallás pedig egy olyan ziccer volt, amit a Republic Group nem hagyhatott ki a tagline megalkotásakor: „Etele- Tele legekkel”. Budapest legújabb bevásárlóközpontja tényleg nem szűkölködik a legekben. A szlogen kialakítása során a pláza teljes szortimentjére gondolt az ügynökség és szolgáltatás fókuszú, célcsoportokra lebontott jelige variációkat álmodott meg.

MEGOLDÁS

A kampány esszenciális elemeit, a TVC-t és fotózott képanyagokat öt napos gyártási hét során készítette el a Republic Group, ahol egyszerre körülbelül 100 fős stáb dolgozott. Magát a produkciót egy több mint két hónapos előkészítő szakasz előzte meg.

Az integrált bevezető kampány erős offline hirdetési lábbal rendelkezik, így a célcsoportok szeptember 1-jétől billboard, citylight, épületháló, járműreklám, print és TVC hirdetéseken keresztül találkoznak majd folyamatosan az Etele Plaza szegmentált üzeneteivel. Az offline megjelenéseket hangsúlyos online jelenlét támogatja folyamatos social media tartalmakkal, bannerekkel és oline TVC mutációkkal.

ETELE PLAZA- INFLUENCER KAMPÁNY

MEGOLDÁS

A bevásárlóközpont megnyitása sok nehézséggel járt, így a köztudatban egy oldalról negatív kép alakult ki. Ezért a Republic Group csapata egy teljes célcsoportot és piacot lefedő influencer kampányt indított az Etele Plaza awareness építésének érdekében.

EGYÜTTMŰKÖDÉSEK (Instagram, TikTok)

Az Etele Plaza kurátora:Epres Panni

Elsődleges:Kárpáti Rebeka,Iszak Eszti,Kiss Virág,Tücsi, Som-Balogh Edina
Másodlagos: Henry Kettner Molnár Andi, Kiss Virág, Palkovics Zóra, Hubert Csaba, Laskóy Noémi, Debreczeni Zita