Report Podcast

Euronics

FELADAT

Az Euronics az egyetlen magyar tulajdonban lévő elektronikai áruházlánc, mely több mint 30 éve a vásárlók igényeit tartja szem előtt. Célunk az Euronics márka értékeinek nyomatékosítása volt: magas szakértelem, biztonságot nyújtó garancia és széleskörű raktárkészlet.

MEGOLDÁS

A kreatív koncepció a bőség zavara, illetve az ehhez szorosan kapcsolódó választási dilemma gondolatai mentén épült fel. Döntésképtelenség esetén előnyös, ha hozzáértők segítenek kiválasztani a számunkra legmegfelelőbb termékeket. Az Euronics-nál mindennek az alapja a gondos válogatás. Így keresik a vállalatnál a legjobb szakértőket, akik aztán ugyanilyen odafigyeléssel és hozzáértéssel válogatják ki a legkülönfélébb termékeket. Az Euronics munkatársait középpontba állítva ezt a folyamatot mutattuk be egy TVC-n keresztül látványos képi világgal és technikai megoldásokkal.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

Feladatunk az Euronics új image- és promóciós szpotjainak megalkotása volt a koncepciótervezéstől kezdve a teljeskörű kivitelezésig.