Report Podcast

Hajdú Sajt

FELADAT

A Hajdú Sajt a Republic Groupot bízta meg a kínálatukban újonnan megjelenő joghurtsajt integrált termékbevezető kampányának megtervezésével és kivitelezésével, valamint az ehhez kapcsolódó imidzsépítéssel. Feladunk volt még a márka által támogatott kézilabda-klubcsapat, a Győri Audi ETO KC integrálása a kommunikációs kampányba.

MEGOLDÁS

A termékbevezetés kapcsán TV-szpotot készítettünk, amelyben nemcsak a márka ínycsiklandó újdonsága jelenik meg, hanem a Győri Audi ETO KC legismertebb csapattagjai, köztük Görbicz Anita is. A kampányt nyereményjátékkal is támogattuk, amelynek fődíjasa találkozhatott a kézilabdás példaképekkel, nem is akármilyen körülmények között.

EREDMÉNYEK

A népszerű sportolókkal való kooperáció meghozta a kívánt eredményt. Mivel a Magyarországon is ikonnak számító kézilabdások az egészséges életmód nagykövetei, így már a jelenlétük is garantálta a Hajdú joghurtsajtjának általunk közvetíteni kívánt termékelőnyeit: ami egészséges, lehet finom is. A promóció népszerűsége pedig – részben a nyereményeknek köszönhetően – eleve elrendeltetett volt. A fődíj nyertese ugyanis elutazhatott a Győri ETO-s lányokkal együtt a csapat egyik Bajnokok Ligája meccsére, illetve fődíjként egy Volkswagen Polo is gazdára talált. A promócióval párhuzamosan pedig a Hajdú joghurtsajt is sikeres repülőrajtot vett.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

Az integrált termékbevezető kampány megtervezéséért és kivitelezéséért voltunk felelősek, amelynek részeként TVC-t forgattunk és nyereményjátékot szerveztük.