Report Podcast

Hell

FELADAT

A Hell a nemzetközi márkastratégia megalkotására és a hazai bevezetésre a Republic Groupot választotta. A feladat egy olyan erős energiaital-brand felépítése volt, amely versenybe tud szállni a Red Bull-lal, és a Hell piaci pozícióját megalapozza on-air, digitális, PR és egyéb eszközökkel egy egyszerű üzenet mentén.

MEGOLDÁS

Erő: a Star Wars óta tudjuk, mekkora hatalma van felettünk. A kreatív ötletünk ezt a láthatatlan energiamezőt kapcsolta a Hell márkájához.

Megalkottuk a ,,Power Like Hell” koncepciót, és egy olyan sportághoz kapcsoltuk, amelyben minden siker az erőből fakad. A Hell volt az első magyar szponzor (az AT&T Williams csapat támogatójaként) a Forma-1 történetében.

A kampányban ATL- és BTL-eszközöket használtunk, nyitófüles-kódfeltöltős aktivációt szerveztünk, illetve egy olyan promóciót, ahol a fogyasztók választhatták ki a Williams csapat sisakdizájnját.

Ezenkívül driftversenyt, Playboy-fotózást és kihívó POS- és POP-megoldásokat is tartalmazott a repertoár, hogy kirobbanó formába hozza a márkát.

EREDMÉNY

A márkaaktiváció kiugró eredményt hozott: 36 ezer beküldőtől 732 ezer kód érkezett a felhívásra. A Hell 2011-ben piacvezető szereplő lett az energiaital-szegmensben – és azóta is tartja erős pozícióját.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A Hell nemzetközi márkastratégiájának megalkotásért és a hazai bevezetésért is mi feleltünk.