FELADAT
A Hell a nemzetközi márkastratégia megalkotására és a hazai bevezetésre a Republic Groupot választotta. A feladat egy olyan erős energiaital-brand felépítése volt, amely versenybe tud szállni a Red Bull-lal, és a Hell piaci pozícióját megalapozza on-air, digitális, PR és egyéb eszközökkel egy egyszerű üzenet mentén.
MEGOLDÁS
Erő: a Star Wars óta tudjuk, mekkora hatalma van felettünk. A kreatív ötletünk ezt a láthatatlan energiamezőt kapcsolta a Hell márkájához.
Megalkottuk a ,,Power Like Hell” koncepciót, és egy olyan sportághoz kapcsoltuk, amelyben minden siker az erőből fakad. A Hell volt az első magyar szponzor (az AT&T Williams csapat támogatójaként) a Forma-1 történetében.
A kampányban ATL- és BTL-eszközöket használtunk, nyitófüles-kódfeltöltős aktivációt szerveztünk, illetve egy olyan promóciót, ahol a fogyasztók választhatták ki a Williams csapat sisakdizájnját.
Ezenkívül driftversenyt, Playboy-fotózást és kihívó POS- és POP-megoldásokat is tartalmazott a repertoár, hogy kirobbanó formába hozza a márkát.
EREDMÉNY
A márkaaktiváció kiugró eredményt hozott: 36 ezer beküldőtől 732 ezer kód érkezett a felhívásra. A Hell 2011-ben piacvezető szereplő lett az energiaital-szegmensben – és azóta is tartja erős pozícióját.
AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK
A Hell nemzetközi márkastratégiájának megalkotásért és a hazai bevezetésért is mi feleltünk.