Report Podcast

Hyundai

HYUNDAI – TUCSON TVC

FELADAT

A Hyundai központi kampány-anyagait adaptáltuk Magyarországra optimalizálva.

MEGOLDÁS

A 2021-es év szenzációja a vadonatúj Hyundai TUCSON bevezetése volt. A modell érkezéséhez kapcsolódó kampány kommunikációja szintén adaptáció volt. Ügynökségünk feladatai közé tartozott a TV reklám magyar nyelvű mutációjának elkészítése, valamint a kapcsolódó egyedi animációk kreatív kivitelezése. Ugyanígy mi feleltünk a print és online felületek teljes körű magyar változatának elkészítéséért is.

EREDMÉNY

A Hyundai TUCSON rendkívül népszerű lett, a pozitív sajtóvisszhangon kívül a termékbevezetés számokkal is alátámasztható sikereket hozott a márkának.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A Hyundai TUCSON központi kampány-anyagainak adaptációjáért voltunk felelősek, beleértve a TV-szpot magyar nyelvű mutációját, a social tartalmak, a digitális- és az OOH kampány elkészítését.

HYUNDAI – IONIQ 5

FELADAT

A Hyundai IONIQ 5 lenyűgöző gépjármű újdonságának Magyarországra történő bevezetése. Első sorban a központi kampány anyagait adaptáltuk az országra lokalizálva, de egyedi kampány-megoldásokat is készítettünk.

MEGOLDÁS

A formabontó Hyundai IONIQ 5 bevezetése a 2021-es év közepén történt. Az első sorban adaptációkra épülő integrált kampány teljes kommunikációjáért ügynökségünk felelt. Kreatív, magyar változatú animációk születtek a kezeink alatt és a print illetve az online felületeket is teljes körűen honosítottuk. A kampányba új, egyedi fejlesztésű kreatív megoldásokat is integráltunk, amelyek első sorban a social kommunikációban illetve az event és egyéb BTL aktivitásokban nyertek teret.

EREDMÉNY

Az IONIQ 5 megkerülhetetlen szereplője lett a hazai elektromosautó-kínálatnak is. Bár az erős termék USP-k nagyban segítették az eredményes kampánylebonyolítást, mégis komplex kreatív megoldásaink sorra bizonyítottak ebben a kampányban is.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A Hyundai IONIQ5 központi kampány-anyagainak adaptációjáért voltunk felelősek, beleértve a TV-szpot magyar nyelvű mutációját, a social tartalmak, a digitális- és az OOH kampány elkészítését.

HYUNDAI – 5 PERC MAGYARORSZÁG

FELADAT

Az IONIQ 5 bevezető kampányának részeként proaktív koncepció ötleteket vittünk az ügyfélnek, melyből kiválasztásra került egy olyan tartalommarketing aktivitás, amiben a termék fontos USP-it emeltük ki, izgalmas „main stories” támogatással

MEGOLDÁS

Az 5 perc Magyarország videósorozattal egy YouTube-ra szánt tartalommarketing aktivitást hoztunk létre, mely úgy mesél a Hyundai IONIQ 5 termékelőnyeiről, hogy közben hazánk lenyűgöző tájaira, érdekes helyszíneire kalauzolja a nézőket. Az 5 részes sorozatban az 5-ös számnak többszörös jelentőséget is szántunk, hiszen az IONIQ 5-nek mindössze ennyi időre van szüksége ahhoz, hogy 100 km-re elengedő távra feltöltsön. Az 5 perces videókból pedig nem csak a Hyundai leginnovatívabb elektromos autójáról tudhatunk meg mindent, hanem igazi, valóban nem mindennapi magyar desztinációk titkait is feltárja a vlogger műsorvezető. Eljutunk egy csillagvizsgálóba, ahol az autóra csatlakoztatunk egy csillagásztávcsövet, misztikus helyen búvárkodunk, édesvizi medúzákról tudunk meg többet, sőt az is kiderül, hogy hol található itthon igazi, bérelhető hobbit-ház.

EREDMÉNY

Átlagosan több mint 70 ezer YouTube videó megtekintés, intenzív termékismertség országszerte. Az Hyundai IONIQ 5-öt tényezővé tettük a hazai elektromos autók piacán.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A kreatív koncepció és a branded content megalkotásáért voltunk felelősek.