Report Podcast
HUEN

Jaguar

MEGOLDÁS

A kortárs trendekkel összhangban egy olyan online fókuszú branded content kampányt készítettünk, amelyben 4 jól ismert vállalkozó személyén keresztül mutattuk be a Jaguar modelljeit. A kampány a „Jaguar 24 – 1 sikeres vállalkozó, 1 autó, 1 nap” címet kapta. Az egyes modelleket kamerákkal szereltük fel, így követtük végig a négy személy autóban töltött idejét, betekintést nyerve mindennapi rutinjukba. A kampányban részt vett Szabó Győző színész, étteremtulajdonos; Kovács Gábor filmproducer; Horváth Eszter designer, a Sugar Shop alapító tulajdonosa és Ivánka Katalin, az IVANKA Factory Zrt. tulajdonosa is. Vezetés közben vállalkozói életstílusukról és a sikerhez vezető útjukról meséltek. Mindannyian olyan vállalkozásba fogtak, ami vagy nem nevezhető hagyományosnak, vagy távol áll attól, amire a végzettségük, korábbi munkáik predesztinálták őket.

Célunk az volt, hogy minél többen regisztráljanak tesztvezetésre a Jaguar oldalán, így megismerkedjenek a különböző modellekkel, kipróbálják az autókat. A rövid videókból pre-rollokat és bannereket készítettünk, így ezek, valamint a Facebook és Instagram postok mind a Jaguar 24 landing page-re irányították az embereket, akik itt elintézhették a szükséges regisztrációt.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

Online fókuszú branded content kampányt készítettünk, ezen kívül a márkapozicionálás is a feladataink között szerepelt.