Report Podcast

Janssen

JANSSEN PSORIASIS VILÁGNAP ÉS KAMPÁNY

KIHÍVÁS

Magyarországon a súlyos vagy középsúlyos psoriasissal (pikkelysömörrel) élők töredéke részesül biológiai terápiában, mivel a betegek nem tudnak a biológiai terápiáról, vagy negatív percepciójuk van.

FELADAT

Elérni, hogy azok a psoriasissal élők, akik még nem jártak biológiai terápiás centrumban, felkeressék a hozzájuk legközelebb eső centrumot a betegségükkel.

MEGOLDÁS

A Psoriasis Világnap kapcsán egy hibrid talk show keretein belül mutattuk be a terápiás lehetőségeket. Streameltünk egy előre felvett kerekasztal-beszélgetést, illetve a szünetekben “élőben” válaszoltunk a korábban feltett kérdésekre. A kampányhoz készült animációs videó pedig felhívja a figyelmet a terápiás lehetőségekre és arra, hogy van megoldás a tünetmentes életre. A videó megjelent a kampány weboldalán, illetve hirdetésre került Facebookon és YouTube-on egyaránt.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A kampány kommunikációs stratégiájának, arculatának, landing oldalának megtervezéséért, bannerek (html és statikus verziók), animációs kampányvideó, centrumokat bemutató kisfilm és podcast megalkotásáért, a social és PPC kampánystratégia kialakításáért, a kreatív anyagok elkészítésért és koordinációjáért, valamint a rendezvényarculati elemek, médiamegjelenések és média-együttműködések megszervezéséért voltunk felelősek.

EREDMÉNY

Az online rendezvényen több, mint 1000 érdeklődő vett részt. A kampány elemeit egy későbbi, kora nyári kampány során frissítettük, és új follow-up kampányt indítottunk velük.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

kampány kommunikációs stratégia, arculat, landing oldal, bannerek (html és statikus verziók), animációs kampányvideó, centrumokat bemutató kisfilmek, podcast, social és PPC kampánystratégia kialakítása, kreatív anyagok elkészítése és koordinációja, rendezvényarculati elemek, médiamegjelenések, média-együttműködések

LESS ILLNESS IS MORE LIFE REGIONÁLIS KAMPÁNY

KIHÍVÁS

A szkizofrénia egy olyan, akár élethosszig tartó mentális betegség, amely általában fiatalkorban jelentkezik. Hasonlóan a cukorbetegséghez, a szkizofréniával élőknek is tartós gyógyszeres kezelésre van szükségük.

FELADAT

Célunk az volt, hogy edukáljuk az érintetteket: a betegség kezelhető, főleg, ha korai stádiumban felismerik és időben szakemberhez fordulnak, illetve hogy a folyamatos kezelés tartós tünetmentességet eredményezhet.

EREDMÉNY

A kampány során a betegséggel küzdő emberek mellett a családtagjaikhoz is szóltunk, hiszen számukra is nagyon fontos a betegség korai felismerése. A kampányhoz készült kisfilmben a betegség tüneteivel küzdő fiatal férfi és környezete küzdelmes mindennapjait mutatjuk be, kontrasztba állítva a kezelésen átesett, tünetmentes önmagával és életével. A filmhez kapcsolódó landing oldalon, bannereken, eDM-eken és print hirdetéseken, dinamikus és statikus formában is kreatív megközelítéssel jelenítettük meg ezt a kontrasztot. A kampány elemeit összesen 6 ország számára lokalizáltuk, rengeteg érintettet megszólítva ezzel, melynek eredményeként orvosi beszámolók alapján számottevően nőtt a kezelésre nyitott betegek száma.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A kampány kommunikációs stratégiájának, arculatának, kampányvideójának, landing oldalának, bannereinek megtervezéséért, az eDM kampány, kérdőív és printhirdetések elkészítéséért, valamint az anyagok lokalizációjának a projektmenedzsmentjéért voltunk felelősek.