Report Podcast

Land Rover

FELADAT

A Land Rover olyan világmárka, amely mindig is rendhagyó kommunikációs megoldásairól volt híres. A márkaválasztó célcsoport képviselői életük minden területén szeretnek letérni a kitaposott ösvényekről, ezért a Land Rover a kommunikációjában is előszeretettel használja a különutas megoldásokat.

Feladatunk a Land Rover Discovery magyarországi bevezetése volt. De hogyan mutatunk be egy 4×4-es terepjárót a világ egyik “legsíkabb” országában?

MEGOLDÁS

A különleges bevezetéshez Budapest egyik legmeredekebb és egyben legforgalmasabb pontját választottuk: a budai Várhegyen közlekedő Budavári Siklót, amit az új Discovery külsejébe öltöztettük.

Az UNESCO világörökség részét képező Siklót reklámfelületté alakító akciónkat Facebook/Instagram kampánnyal támogattuk, az átépítés folyamatát bemutató élő videók látogatottsága azt mutatta, hogy az ötlet célba talált.

A Land Rover Discovery kampánya számunkra is egy megvalósult álom, egyszer s mind a bizonyítéka annak, hogy bármilyen kihívás leküzdhető.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

Social media megjelenésekért, valamint outdoor és ambient kampányok megalkotásáért voltunk felelősek.