Report Podcast

Market

FELADAT

A Market Építő Zrt. teljes körű PR- és kríziskommunikációs feladataira vonatkozó tendert 2015-ben nyertük el. A Republic felelt a Market kommunikációs stratégiájának meghatározásáért, reputációjának építéséért, a reaktív és aktív kríziskezelésért, valamint a szakértői pozicionálásáért is.

Mivel az építőipari vállalat munkatársai az idejük túlnyomó részét az egyes építkezéseken töltik, ritkán találkoznak egymással. Ezt még tovább nehezítette a belső intranet felületek körülményes elérése, ami nem mozdította előre a dolgozók közötti interakciót. Feladatunk egy olyan belső kommunikációs stratégia megalkotása volt, amely elősegíti az alkalmazottak közötti kapcsolat javítását, és közelebb hozza egymáshoz őket – így alkotva egy működő Market dolgozói közösséget.

MEGOLDÁS

Részletes éves tervet készítettünk, amely belső rendezvényekre (meetup, meccsnézés), új hírlevél-stratégiára, kudos típusú modifikációs rendszerre és a social media platformok kihasználására fókuszált.

EREDMÉNY

A kommunikációs stratégia hatékonynak bizonyult, hiszen az elmúlt közel 4 év során pozitívan változott a Market Építő Zrt. megítélése a sajtóvisszhang és a médiamegjelenések tükrében.

A korábbi, jellemzően támadó sajtóhozzáállás gyökeresen megváltozott, és rendszeresen kérnek állásfoglalást vagy szakértői nyilatkozatot a cégcsoport vezetőjétől, Scheer Sándortól.

A belső kommunikáció fejlesztését is siker koronázta, ami segített összehangolni és hatékonyabbá tenni a dolgozók munkáját.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A teljes körű vállalat- és márkakommunikációs feladatokért, a szakértői és márkapozicionálásért, illetve a hatékony belső kommunikációt támogató stratégia kialakításáért.