FELADAT
A Medve termékpalettájának bővülésekor feladatunk volt, hogy a márka alappillérjeit, gondolati világát ötvözzük olyan emocionális üzenetekkel, mint játékosság, vidámság, jó hangulat. Célunk volt, hogy a televízión rég nem látott brand a megújulás képességével és izgalmával új fogyasztókat megszólítva kerüljön ismét képernyőre.
MEGOLDÁS
Az edami, gouda és ementáli szeletelt sajtok TV spotjához egy olyan alapkoncepciót véglegesítettünk és dolgoztunk ki, melynek alapkövét a fiatal magyar illusztrátor, Simonyi Eni lenyűgöző grafikái képezték. A végleges storyboard alapján a forgatás, az animálás és az utómunka a Republic Group saját produkciós divíziójának, az ESCAPE-nek a feladata volt.
Megoldásunkban kiemelt szerepet kapott a szeletelt formátum, ami tökéletes alapanyaga a mesés szendvicseknek, valamint ismét fontos szempont volt a kisgyermekes családok megszólítása, és a sajtok páratlan minőségének hangsúlyozása. A spot a valóságból indul, ahonnan egy kisfiú kíváncsiságának köszönhetően kerülünk át a Medve titkos világába, majd egy medve mancs suhintással érkezünk vissza a packshothoz és az ízletes uzsonnához.
Szerettük volna felidézni azt a gyerekkori élményt, amikor a leghétköznapibb dolgokat is újnak és varázslatosnak tapasztaltuk meg. Amikor még a hátsóudvar rejtélyes vadon volt, a kedvenc reggeli csemege receptje pedig felfedezésre váró titok.
A vegyes technika alkalmazásával a rajzolt, meseszerű részeket élőszereplős, forgatott anyaggal egészítettük ki, ami kivitelezés szempontjából is izgalmas kihívás elé állította a csapatot.
Külön feladatot képezett a TVC zenéjének megkomponálása, mely egy rendkívül hosszadalmas és aprólékos kreatív munka eredményeként született meg végül ebben a vidám, igazán Medvés formában.
EREDMÉNY
A természetesen laktózmentes Medve edami, gouda és ementáli újdonságokat bemutató filmmel olyan megoldást sikerült létrehoznunk, amely egyszerre mutatja fel a közkedvelt márka megújulásának képességet és őrzi meg a szerethető, játékos imázsát.
AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK
A teljes termékbevezető kampány lebonyolításáért voltunk felelősek: a TVC esetében a vizuális megjelenésért, a story line kibontásáért, a narrációérét, a zenéért, a teljes produkcióért, az animációkért és egyéb utómunkákért. Ezen kívül a POS megjelenések kreatív koncepciója és vizuális megjelenése volt a feladtunk része.