FELADAT
Egy 2012-es kutatásból kiderült, hogy a Mizo márka a fogyasztók fejében nem elég emlékezetes, így a termékek nem tűntek ki eléggé az áruházak polcain. Ennek fejében együttműködésünknek az volt a fő célja, hogy egy olyan márkaimidzset alakítsunk ki, ami lehetővé teszi a vállalat forgalmának jelentős növelését.
MEGOLDÁS
A Mizo termékek minőségét, ízét és sokszínűségét a csípőteleki farm biztosítja, amely Európa egyik legjobb tehenészeti telepe. Itt a hagyományos magyar tejtermelést a legmodernebb technológiával ötvözték, így biztosítva a teheneknek a boldog mindennapokat. A platformot tehát a Csodafarm megjelenítésére építettük fel egy szerethető, kreatív világban. A „Nálunk így tejes az élet” kampány a Pixar világát idézi, egyszerre bájos és humoros, ugyanakkor jól közvetíti az üzenetet: a Mizo zöldellő fűvel táplált boldog tehenei a tejek legjavát adják. Így gondoskodnak arról, hogy asztalunkra a legjobb tejtermékek kerüljenek.
EREDMÉNY
A Mizo legújabb reklámötlete a mérés alapján telitalálatnak bizonyult, korábban sosem látott magasságokba emelkedett a tetszési indexe. A Mizo márka spontán ismertsége jelentősen megnövekedett. A reklámfilmet felismerő válaszadók körében a márka, vidámabbá, természetesebbé és összességében szerethetőbbé vált. Sokat fejlődött az egyes termékekhez kapcsolódó awareness is, leginkább a túró rudi ismertsége nőtt, ami a Mizo számára az egyik legfontosabb terméknek számított.
AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK
A márka újrapozicionálásáért, illetve egy új, a fogyasztók számára szerethetőbb és emlékezetesebb márkaimidzs kialakításáért.