KOLLÁZS BRASSERIE&BAR
KIHÍVÁS:
A KOLLÁZS, Budapest új szuperkúl étterme 2015-ben nyitotta meg kapuit. A topszálloda oldalában startolt el a pesti metropoliszt egyesítve a budai civil élettel, újragondolva az évszázados kávéházi kultúrát, elegáns és nyugodt atmoszférát teremtve a belváros pumpáló szívében.
A Republic feladata a márka nevéhez illő website megalkotása: az éttermet övező csupa érdekes apró részlet egy komplex, mégis kerek egészként való bemutatása volt.
MEGOLDÁS:
A koncepció megalkotásakor igyekeztünk olyan megvalósítással előrukkolni, hogy a látogatónak átmenjen a hely brasserie/étterem kettős jellege, illetve a hazai és nemzetközi menüsora. Az akkor még újszerű parallax megoldás egyedi élménnyel csábította a usert a KOLLÁZS-ba.
A launch nagy durranása kiváló SEO adatokat, TripAdvisor és Instagram feltűnést keltett.
EREDMÉNYEK:
Az oldal organikus forgalma meghaladta az elvárt heti 500 látogatót, alacsony lepattanási rátával és 80%-os legörgetési hajlandósággal, átlagosan 3 perces user idővel, átlag feletti eredményeket produkált.