METRO LOYALTY PROGRAM

KIHÍVÁS

A METRO nemzetközi áruházlánc 26 országban van jelen, több mint 750 áruházban 120 000 embert foglalkoztat. Magyarország kereskedelmi piacának egyik legrégebbi szereplője: országunkban 1993 óta van jelen, 13 áruházban szolgálja ki a számtalan kereskedőt, éttermet és vállalkozást.  

FELADAT

A METRO évente több alkalommal is szervez hűségprogramot, mellyel a visszatérő vásárlókat célozza meg. Ezúttal a METRO új partnere a Zanussi lett, így elengedhetetlen volt, hogy az áruházlánc hűségprogramját friss, márkákhoz illő design-nal újítsuk meg. Olyan koncepciót kellett kidolgozni, mely nemcsak vonzóvá teszi a termékeket a vásárlók számára, hanem erősíti az áruház iránti elköteleződést is.  

MEGOLDÁS

A METRO hűségprogram kommunikációjában leginkább az SCO célcsoport megszólítása volt a cél. A pontokat hűségesen gyűjtögető vásárlók professzionális Zanussi termékekhez juthatnak hozzá rendkívül kedvezményes áron. Éppen ezért a TE - METRO - ZANUSSI kötelékből kiindulva alkottuk meg a játékos designt.  

EREDMÉNY

Az online és offline kommunikációra is támaszkodó hűségprogram hamar elérte a célját: Az 5. hónapig tartó kampány 2. hónapjában már több termék is elfogyott a kínálatból.    

Releváns munkák