METRO NÉLKÜL NINCS KARÁCSONY

KIHÍVÁS

A METRO nemzetközi áruházlánc hazánk kereskedelmi piacának egyik meghatározó szereplője. Jelenleg 13 áruházban szolgálja ki a hazai vállalkozásokat, a HoReCa szektor tekintélyes részét, és az SCO vevőkört egyaránt.  

FELADAT

A karácsony az egyik legfontosabb időszak a vásárlók és a partnerek számára is, ezért a feladat magától értetődő volt: arra ösztönözni az SCO vevőkört, hogy a METRO megbízható, kiváló minőségű szolgáltatásait, termékeit válasszák a tökéletes karácsony megteremtéséhez.  

MEGOLDÁS

A kreatív koncepció a karácsonyt körüljáró varázslatra épült. A kiadványok arculatában egyszerre van jelen a valóságos és a képzeletbeli világ, a játékosság és az elegancia. Ezzel nemcsak az ünnep különlegességét, de a METRO már-már csodákba illő választékát igyekeztünk kihangsúlyozni.  

EREDMÉNY

A METRO karácsonyi koncepciójában visszaköszöntek az otthonos, mégis elegáns képek, az ínycsiklandozó fogások, a „shop-the-look” módon dekorált szobák és a csomagolásra váró ajándékok. Az eredmény pedig önmagáért beszél: egyszerre sikerült kitűnni az ünnepi reklámzajból és eljuttatni a METRO üzenetét az SCO partnereknek online és offline egyaránt.    

Releváns munkák