Pszoriázis kampány

   

A Janssen pszoriázis kampány során a Republic Group feladata a teljes stratégiai-, PR- és kreatív tervezése, illetve kivitelezése volt. A kreatív stratégia legfőbb célja az volt, hogy felhívják a betegek figyelmét a tünetmentes élet lehetőségére, valamint keressék fel a Pszoriázis Centrumok szakembereit, mert forradalmi újítások állnak rendelkezésre a pszoriázis kezelésére. A kampány a nemzetközi Pikkelysömör Világnap alkalmából jött létre és orvosszakértők bevonásával ismeretterjesztő natív tartalmakat hoztunk létre, amely több mint 40 000 olvasóhoz jutottak el. Az kommunikációs stratégia keretein belül, Október 29-énegy rendhagyó, hibrid stream formátumú talk show-t is szerveztünk. Az online beszélgetés másfél órás streaming-je a KPI nézőszám közel háromszorosát érte el. A szélesebb körű elérés érdekében a Psoriasis Talk Show 3 epizódos podcast sorozat is készült a témában. Továbbá a Youtube-on is megtekinthető szakorvosokat és a Pszoriázis Egyesület munkatársait megszólaltató videósorozat, mely sikeresen mutatja be a Pszoriázis Centrumokat és a különböző terápiákat.

  Továbboi részletek: pikkelysomor.mpke.hu

Releváns munkák