Raiffeisen Bank - Mindenki számára van egy sárga ajtónk!
KIHÍVÁS:
Az óriási reklámzajban a bankok is sokféle ajánlattal igyekeznek megszólítani a fogyasztókat. Ebben a környezetben egyre nehezebb feladat rátalálni az optimális pénzügyi megoldásra.
MEGOLDÁS:
2018-ban hoztuk létre és indítottuk útnak a Raiffeisen Bank új kommunikációs platformját, melynek központi eleme a sárga ajtó, ami mögött mindig a megfelelő megoldás várja az ügyfeleket. A bank legfontosabb lakossági termékeit - személyi kölcsön, számlavezetési szolgáltatás, lakáshitel - három új reklámfilmmel támogattuk.
A márka felismerhetősége és a minél egyszerűbb, hatékonyabb üzenetátadás érdekében a jövedelemátutalás nélkül is felvehető személyi kölcsönhöz, illetve a Raiffeisen Bank különleges bankszámla-ajánlatához a mai vizuális trendekhez illeszkedő, egyszerű, letisztult, minimalista világot álmodtunk meg. A nagyrészt épített díszletben forgatott, CGI-jal kiegészített szpotok első felében az ügyfelek banki ügyekkel kapcsolatos valós kétségei, bizonytalanságai könnyen dekódolható szimbólumok - Escher-lépcső, fejre álló tér, dokumentumvihar, ajtórengeteg, kérdőjelek - révén jelennek meg. A filmek végén felbukkanó sárga ajtó és az ajtó mögött lévő termékajánlat pedig látványosan prezentálja a megoldást.
A sorozat harmadik darabja, a lakáshitelekhez készült film 2020. márciusában debütált. Az egyszerű insightra - a nem megfelelő otthon az emberi kapcsolatokat is felőrölheti - épülő, stop motion technikával forgatott filmben fiatal párunk egy eltúlzottan kicsi és zsúfolt lakásban él, pedig egy ajtónyira van tőlük a megoldás: a MindigFIX Lakáshitel. A sárga ajtó kinyitásakor a tér a pár szeme előtt változik át, így a spot végén boldogan huppanhatnak le új, nagyobb lakásuk kényelmes kanapéjára.
EREDMÉNY:
A kampányok és a platform következetes építésnek sikerességét több kutatás, valamint az üzleti számok is visszaigazolták. Ugrásszerűen nőtt a Raiffeisen Bank reklámismertsége, valamint nőtt a piaci részesedés a hiteltermékek területén, nemcsak az összvolumen, hanem az ügyfélszám szintjén is.
Személyi Kölcsön (2019 nyár):
30’ (TVC):
Számlanyitás (2019 ősz):
30’ (TVC):
Lakáshitel (2019 tél):
30’ (TVC):