RAIFFEISEN BANK – VÁROSI SÉTA

 

KIHÍVÁS

A Raiffeisen Bank a magyar pénzügyi szféra egyik meghatározó, nemzetközi háttérrel rendelkező, teljes körű banki szolgáltatásokat nyújtó, univerzális bankja. Két fő üzleti területe a Vállalati. valamint a Lakossági és kisvállalati üzletág.

FELADAT

A bank 2018 végén indította el új kommunikációs platformját, melynek központi motívuma a megoldásokra nyíló sárga ajtó. Azt a feladatot kaptuk, hogy tervezzünk egy online és offline is működő élményközpontú aktivitást, mellyel erősíteni tudjuk a platform szimbólumát, a sárga ajtót.

MEGOLDÁS

Ha nyár, akkor jó idő és séta a szabadban. Erre a gondolatra építve találtuk ki a három hónapig tartó Városi séta kampányt, melynek során Budapest V. kerületének építészeti kincseit és érdekességeit fedezhették fel a játékosok.

A játékhoz csak egy mobiltelefonra volt szükség: a www.kalandosseta.hu microsite-on, egy rövid regisztráció után máris kezdetét vette a séta. A 10 különböző ajtó, a kerület 10 különböző állomásán vezetett végig. A városban különböző hirdetőtáblákra, QR-kóddal ellátott plakátokat helyeztünk ki. Ezek jelezték az állomásokat, ahol a kódot beolvasva először egy rövid érdekességet tudtak meg a játékosok az adott épületről, majd egy feladványt kellett megoldaniuk, hogy megkapják a következő állomás pontos címét. A 10. állomáson egy finom kávé várta a Városi sétát sikeresen teljesítőket.

EREDMÉNY

A folyamatos outdoor jelenlét mellett a közösségi médiában kreatív tartalmakkal támogattuk meg a kampányt, melynek köszönhetően közel 1 millió embert értünk el online. Emellett 250 ezer megtekintést hozott a sétáról szóló 3 sajtómegjelenés. A három hónap alatt összesen 1127 fő regisztrált a microsite-on, és sétálta végig a 10 állomást.

 

Releváns munkák