Report Podcast

Omnia

FELADAT

2020 novemberében az OMNIA új termékkel színesítette palettáját: megjelent a Nespresso kompatibilis kávékapszula. A feladatunk egy online bevezetőkampány és egy TVC adaptáció elkészítése volt, illetve a kapszulás kávék reklámozása mellett a régi szemes és 3 az 1-ben termékek népszerűsítése is.

MEGOLDÁS

A bevezetőkampányban egy belga OMNIA filmet kellett a magyar piacra szabnunk. A story egy család költözését mutatja be a pakolás összes nyűgjével és nehézségével együtt, azonban a gusztusos, gőzölgő kávé illata – na meg a kisfiú figyelmessége – elősegíti a családias hangulat és otthonos atmoszféra létrejöttét. A film újraforgatásakor kiemelt figyelmet szenteltünk annak, hogy az eredeti változatot a magyar otthonok hangulatának megfelelően adaptáljuk.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A kapszulás és az instant kávék népszerűsítését a TVC-n túl online felületeken YouTube pre-rollok, szponzor spotok és különböző bannerek segítségével is támogattuk. A régi termékek népszerűsítésére külön 10 sec spotok és packshotok is készültek.

OMNIA SZÜLETÉSNAPI AROMAZSÚR PR STRATÉGIA

FELADAT

Az OMNIA fél évszázada, 1968 óta a magyar kávéfőzés meghatározó szereplője. Nem csupán egy termék, hanem egyben egy életérzés is, hiszen az otthoni, családi és baráti beszélgetések és összejövetelek alapvető kellékévé vált. Azzal a kihívással szembesültünk, hogy a nagy múltú OMNIA alapításának 50. évfordulóját ne csak nosztalgikussá, hanem sokkalta inkább az érzelmeket megmozgatóvá, érdekessé és izgalmassá tegyük. Ennek oka, hogy a fogyasztók jellemzően többnyire közömbösek a márkák születésnapjaival kapcsolatban, azonban mi szerettünk volna egy Omniához méltó rendezvényt  létrehozni.

MEGOLDÁS

A jubileumi születésnap alkalmából egy fogyasztói-, illetve egy sajtó- és partnerrendezvényt szerveztünk az OMNIA részére az ikonikus Dunapark Kávéházban.

Az OMNIA Születésnapi Aromazsúr keretében Góg Angéla food stylist és Lipovszky Csenge illatesztéta segítségével mutattuk be az elmúlt 50 év meghatározó ízeit és illatjegyeit. A formabontó, interaktív előadáson Angéla és Csenge bebizonyították, hogy az illatok, aromák segítségével vagyunk képesek a lehető legpontosabban felidézni egy-egy kedves emléket.

Sajtó- és partnereseményünkön a Jacobs Douwe Egberts kollégái, partnerei, újságírók és influencerek vettek részt. A fogyasztói eseményünket május első vasárnapján, anyák napján tartottuk, mert az ünnep üzenete is jól összekapcsolható a márka üzenetével.

MIÉRT VOLTUNK FELELŐSEK

A koncepció megalkotásáért, az esemény teljeskörű megszervezéséért, a sajtókapcsolatokért és a sajtóanyagok elkészítéséért.