Report Podcast

Pick

FELADAT

A Bonafarm Group több mint 5500 alkalmazottjával és termékeivel tökéletesen összefogja a magyar élelmiszergyártás legjavát a termesztéstől és tenyésztéstől, egészen a feldolgozásig. A Bonafarm jól ismert élelmiszer-feldolgozó cégként büszke arra, hogy a Pick Szeged Zrt. is a cégcsoport része, amely közel 150 éve fontos szereplője az európai élelmiszeriparnak, hazánkban piacvezető, sőt az egyik legismertebb vállalat. Feladatunk a Pick-termékek csomagolásának újratervezése volt, úgy, hogy az egyszerre hordozza magában a márkaértékeket és képes legyen hangsúlyozni azt az erőt, amit egy piacvezető márka képvisel.

MEGOLDÁS

A Republic Group csomagolásterve az almárkák identitását azzal a céllal építette fel, hogy a közös szinergia még nagyobb hajtóerővé váljon. Kreatív kihívást jelentett a tradíció és a magyar gyökerek injektálása a dizájnba, miközben a hangsúly nem tolódhatott el az egyedi minőségtől. Egy olyan csomagolást hoztunk létre, amely markánsan elkülöníti a márkát a versenytársakétól: a Republic Group az archív városképekben találta meg a megoldást, ami újszerű módon utal a múltra, elhagyva a húsipari kliséket.

EREDMÉNY

A bevezetést követően a Pick márka sikeresen építette a tradicionálisan magyar, különleges minőségű, egyedi imidzsattribútumokat, fokozva ezzel a megkülönböztetést a versenytársaktól. A jobb differenciálással sikerült a saját márkaportfólióban csökkenteni a kannibalizálást. Az új dizájn jól támogatta a Pick pozicionálását is, amely a hedonista stílusjegyeket mutató Herz-cel szemben inkább családi márkaként jelenik meg.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A termékcsomagolások újratervezéséért voltunk felelősek.