Report Podcast

Raiffeisen

FELADAT

A már jól megszokott sárga ajtós platform felfrissítésére volt szükség olyan formában, hogy az egy teljesen új üzenet, a banking with ease, vagyis a könnyedén, ,,bárhol-bármikor” bankolás élményének közvetítésére alkalmas legyen. A korábbi problémafelvetésre egy olyan megoldást kellett találnunk, amely tovább erősítve a Raiffeisen Bank modern, innovatív imidzsét szerethetővé, közelivé, naprakésszé teszi a bankot, miközben harmonikus ajánlatokat és szakértőséget kommunikál. További célunk volt, hogy az új kommunikáción keresztül egy progresszívebb gondolkodású, fiatalabb célcsoport is megtalálhassa számítását a sárga ajtón túl.

MEGOLDÁS

A korábban megszokott problémafelvetés, majd megoldás (a sárga ajtón túl) storyline kibontása, tulajdonképpen folytatása következik a legújabb filmekben. A sárga ajtón átlépve a Raiffeisen fantasztikus Tervmegvalósító csarnokában azonnal elkezdődik az igényeinknek leginkább megfelelő ajánlatok kidolgozása.

A különleges eszközöknek és gondos szakértőknek köszönhetően sokszorozódnak a lehetőségek, csiszolódnak az ajánlatok, formálódnak a THM-ek, miközben szépen lassan a tervek is valóra válnak, hogy a folyamatok végén maradéktalanul elégedettek lehessünk velük.

EREDMÉNY

A platform kiterjesztésének köszönhetően a Raiffeisen teljes arculata megújult: a három filmből álló reklámsorozat olyan formabontó vizuális tereket hoz létre, amelyeken keresztül közelebb tud kerülni az emberekhez, egy új célcsoport megszólítására lehet alkalmas, miközben korábbi partnereinek bizalmát erősíti.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

Feladatunk a koncepció kidolgozásával és megvalósításával együtt egy arculati megújulás elősegítése volt. A teljes TVC-folyamat lebonyolításáért feleltünk, kezdve a storyboardtól, a forgatásokon és a zeneszerzésen át, a CGI utómunkák elvégzéséig.

RAIFFEISEN – YELLOO

FELADAT

A Raiffeisen Bank fiataloknak szóló számlacsomagjával abban segít a célcsoportjának, hogy élethelyzetükhöz és elvárásaikhoz leginkább megfelelő számlát nyissanak. Feladatunk az volt, hogy a fiatalok nyelvén kommunikáljunk a szolgáltatás előnyeiről, növelve annak eredményeit, ugyanis az ügyfélállomány korfája a 18-24 éves ügyfelek esetében lényegesen kisebb volt, mint az átlagos részesedés aránya.

A termék előnyei közé tartozik a könnyű, akár online számlanyitás és a számtalan költségmentes megoldás. A fő kommunikáció a márka által ígért előnyöknek felel meg: stresszmentes, kiváló, egyszerű, egyszóval: ,,ease”.

MEGOLDÁS

A Raiffeisenesség gondolatát színekbe ültettük át, így közvetítve a ,,sárga életérzést” a fiatalok felé. De mit is jelent a sárga? Ez a szín a játékosság, az életerő, a lendület színe. Milyen nagy szerencsénk volt, hogy egyben ez a szín a Raiffeisen színe is. A ,,sárga életérzést” vizuálisan érdekes és izgalmas módon mutattuk meg, miközben nem hagytuk figyelmen kívül azt sem, hogy a fiataloknál a meghökkentő is lehet természetes és a furcsa is lehet hétköznapi.

A kampány indulását augusztusra időzítettük, amikor sok fiatal nyitja meg első önálló számláját az egyetem megkezdése előtt, a felnőttség küszöbén állva. Célcsoportunkat elsősorban az online térben igyekeztünk megszólítani: a TikTokon, a Spotifyon, Youtube-on és moziban jelentünk meg. Offline megjelenéseinkben is kifejezetten a fiatalokat céloztuk, így épülethálókon, strandokon, bicikliútakon, robogón, valamint a Corvinus Egyetem gólyabálján értük el őket.

MIÉRT VOLTUNK FELELŐSEK?

A név megalkotásáért, a vizuális megjelenésért és a B2C kommunikációs platform kidolgozásáért voltunk felelősek.