A kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. Szerintünk. Ezért indítottuk el épp most új podcastunkat, a RePortot. Hallgass ránk!

9. adás
A RePort 9. adásában Kreiter Évával, a Dreher HR-igazgatójával és Magyar Judit, felsővezetői tanácsadóval, Enneagram szakértővel beszélgetünk arról, hogyan változtatta meg az elmúlt egy év a munkahelyeket, milyen kihívásokra kellett választ találnia a HR-nek, és számítottak-e ebben a vezetők karakterjegyei.

8. adás
A RePort 8. adásában a Spar Magyarország ügyvezetőjével, Heiszler Gabriellával és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével, Győrffy Balázzsal beszélgettünk a pandémia kereskedelemre és agráriumra gyakorolt hatásairól, a magyar termékekről, valamint a kormányzati- és márkareakciókról.

7. adás
A RePort 7. adásában Gerendai Károllyal és Salem Dániellel, a Heineken Trade Marketing Managerével a vendéglátóipar koronavírus-járvány alatti és utáni túlélési stratégiáiról beszélgetünk.

6. adás
A RePort 6. adásában Gianni Annonival, a Pomo D’oro tulajdonosával, valamint Tajta Ákossal, az ételkiszállítással foglalkozó Wolt cég ügyvezető igazgatójával beszélgetünk a koronavírus vendéglátásra gyakorolt hatásairól, a túlélési praktikákról és a HoReCa szektor jövőjéről.

5. adás
A RePort 5. adásában Merza Péterrel, a Humusz Szövetség alelnökével és oktatási programvezetőjével, illetve Horváth Bálinttal, a Holland Királyság Nagykövetségének Regionális Körforgásos Gazdasági Szakértőjével beszélgetünk a körforgásos gazdaság tervéről, az EU-s hulladékkezelési trendekről és a válság hulladékcsökkentésre gyakorolt hatásairól.

4. adás, 2. rész:
Folytatódik a RePort 4. adása, ahol Márton Szabolcs tovább beszélget Gulyás Lídiával, Abosi Barnival és Csiszár Gergővel, a Post For Rent ügyvezetőjével, arról, hogy milyen irányba is halad itthon az influencermarketing, és kik ezért a felelősek: a márkák vagy a véleményvezérek.

4. adás, 1. rész:
A RePort 4. adásának 1. részében Gulyás Lídiával, Abosi Barnival és Csiszár Gergővel, a Post For Rent ügyvezetőjével beszélgetünk az influencerek felelősségéről, értékrendről, a mennyiség oltárán feláldozott minőségről, és arról, hogy mi az, ami már akkor se férne bele a #reklám-ba, ha nagyon sokat fizetne érte egy márka.

3. adás:
A RePort 3. adásában dr. Deutsch Tamással (a Fidesz-KDNP európai parlamenti képviselője, korábbi Digitális Jólét Programért felelős miniszterelnöki biztos) és Bálint Viktorral (Codecool, Head of Expansion) a koronavírus-járvány okozta digitális forradalom hatásairól beszélget Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

2. adás:
2. adásunkban Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológussal Örökölt sors c. könyvén keresztül a transzgenerációs pszichológiáról, valamint a karanténhelyzet egyénenkénti feldolgozásáról, a social distancing-ről és a márkák és fogyasztók közötti kommunikáció milyenségéről, mélységéről Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója beszélget.

1.adás:
Az 1. adásban Kun Miklóssal, a MediaCom stratégiai igazgatójával, Brückner Gergellyel, az Index újságírójával és Sánta Sándorral, a Chocco Garden ügyvezetőjével Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója beszélget a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatásáról.