A kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. Szerintünk. Ezért indítottuk el épp most új podcastunkat, a RePortot. Hallgass ránk!

4. adás, 2. rész:
Folytatódik a RePort 4. adása, ahol Márton Szabolcs tovább beszélget Gulyás Lídiával, Abosi Barnival és Csiszár Gergővel, a Post For Rent ügyvezetőjével, arról, hogy milyen irányba is halad itthon az influencermarketing, és kik ezért a felelősek: a márkák vagy a véleményvezérek.
4. adás, 1. rész:
A RePort 4. adásának 1. részében Gulyás Lídiával, Abosi Barnival és Csiszár Gergővel, a Post For Rent ügyvezetőjével beszélgetünk az influencerek felelősségéről, értékrendről, a mennyiség oltárán feláldozott minőségről, és arról, hogy mi az, ami már akkor se férne bele a #reklám-ba, ha nagyon sokat fizetne érte egy márka.
3. adás:
A RePort 3. adásában dr. Deutsch Tamással (a Fidesz-KDNP európai parlamenti képviselője, korábbi Digitális Jólét Programért felelős miniszterelnöki biztos) és Bálint Viktorral (Codecool, Head of Expansion) a koronavírus-járvány okozta digitális forradalom hatásairól beszélget Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
2. adás:
2. adásunkban Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológussal Örökölt sors c. könyvén keresztül a transzgenerációs pszichológiáról, valamint a karanténhelyzet egyénenkénti feldolgozásáról, a social distancing-ről és a márkák és fogyasztók közötti kommunikáció milyenségéről, mélységéről Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója beszélget.