A kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. Szerintünk. Ezért indítottuk el épp most új podcastunkat, a RePortot. Hallgass ránk!

RePort 10. adás megjelenítő kép fehér háttéren
10. adás
10 évvel ezelőtt senki nem gondolta, hogy a gaming ipar oda jut, ahol most van. Hogy jobban megértsük a fejlődés hátterét, a RePort 10.adásában Szalai Ádámmal, a Nemzeti Gaming és Esport Sportági Szövetség alelnökével, egykori e-sportolóval veséztük ki a gaming és az e-sport világát. Mi történt a gaming iparban az előző 10 évben? Hogyan vált milliárdos üzletté? És milyenek a piaci kilátások? Mindezek mellett érintettük a profi e-sportoló nevelés, cloud gaming és e-sport fogadás témáját is. Hallgass bele, hallgass ránk!
5. adás
A RePort 5. adásában Merza Péterrel, a Humusz Szövetség alelnökével és oktatási programvezetőjével, illetve Horváth Bálinttal, a Holland Királyság Nagykövetségének Regionális Körforgásos Gazdasági Szakértőjével beszélgetünk a körforgásos gazdaság tervéről, az EU-s hulladékkezelési trendekről és a válság hulladékcsökkentésre gyakorolt hatásairól.
4. adás, 1. rész:
A RePort 4. adásának 1. részében Gulyás Lídiával, Abosi Barnival és Csiszár Gergővel, a Post For Rent ügyvezetőjével beszélgetünk az influencerek felelősségéről, értékrendről, a mennyiség oltárán feláldozott minőségről, és arról, hogy mi az, ami már akkor se férne bele a #reklám-ba, ha nagyon sokat fizetne érte egy márka.
3. adás:
A RePort 3. adásában dr. Deutsch Tamással (a Fidesz-KDNP európai parlamenti képviselője, korábbi Digitális Jólét Programért felelős miniszterelnöki biztos) és Bálint Viktorral (Codecool, Head of Expansion) a koronavírus-járvány okozta digitális forradalom hatásairól beszélget Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
2. adás:
2. adásunkban Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológussal Örökölt sors c. könyvén keresztül a transzgenerációs pszichológiáról, valamint a karanténhelyzet egyénenkénti feldolgozásáról, a social distancing-ről és a márkák és fogyasztók közötti kommunikáció milyenségéről, mélységéről Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója beszélget.
1.adás:
Az 1. adásban Kun Miklóssal, a MediaCom stratégiai igazgatójával, Brückner Gergellyel, az Index újságírójával és Sánta Sándorral, a Chocco Garden ügyvezetőjével Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója beszélget a koronavírus-járvány gazdaságra, márkákra és a kommunikációs szakmára gyakorolt hatásáról.