A kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. Szerintünk. Ezért indítottuk el épp most új podcastunkat, a RePortot. Hallgass ránk!

16. adás
Ismerd meg az ország legnépszerűbb kreatív eseményének történetét! Elgondolkodtat, meghökkent vagy épp megnevettet. Az ARC közérzeti kiállítás 22 év alatt az ország egyik legfontosabb kreatív eseménye lett, amely a szórakoztatás mellett kendőzetlenül mutatja be a valóságot, amiben élünk. De mégis milyen indíttatásból jött az ötlet? Mi a szerepe ma a kiállításnak? Hogyan sikerült az idei év? És mi lesz a folytatással? Bakos Gábor, az ARC egyik alapítója, szervezője és ügyvezető igazgatója többek között ezekről is beszélt a RePort legújabb adásában!
15. adás
Republicos siker az ARC kiállításon! Két creative group headünk, Ónodi Lóri és Vértessy Flóra pályázata húzta be a legjobb alkotásnak járó díjat idén! Hogyan zajlott a kreatívfejlesztés? Mit mond el pályázatuk a korszellemről? Miért kiemelten fontos ma a vizuális történetmesélés? Többek között ezekről is beszélnek a RePort 15. adásában!
14. adás
A jubileumi születésnapját ünneplő BrandFestival a szakmai gondolkodást feje tetejére állító viselkedési közgazdaságtant tette meg idén az esemény fő témájává. Miért erre esett a választás? Mi van a kulisszák mögött? Mi a különbség a BrandFestival és a többi marketing-kommunikációs rendezvény között? Hogyan alakul ki az előadói névsor? Hogyan „szerezzük meg” ezeket az előadókat? Dr. Berkes Péter, a fesztivál szakmai igazgatója a RePort legújabb adásában elmondja.
13. adás
A szocializmus nem retró, hanem orwelli Honnan jött a film ötlete? Milyen felkészülést igényelt? Mit üzen a film a ma emberének? Miért veszélyes relativizálni a kádári diktatúrát? És milyen volt belülről átélni a Velencei Filmfesztivált? Mindezekről a film rendezője, Fabricius Gábor és operatőre, Dobos Tamás beszélt a RePort 13. adásában.
report 12. adás internetfüggőség
12. adás
Mit jelent az internetfüggőség napjainkban, mikor tombol a digitalizáció? Hogyan változtak meg online szokásaink a vírus hatására az elmúlt bő másfél évben? A RePort 12. adásában erről beszélgetett Fücsök Ákos, a Republic Creative Head of Digital-ja és szakértő vendégünk, Dr. Szondy Máté klinikai szakpszichológus, családterapeuta és kutató. Kattints és hallgasd meg podcast-sorozatunk legújabb részét!
RePort 10. adás megjelenítő kép fehér háttéren
10. adás
10 évvel ezelőtt senki nem gondolta, hogy a gaming ipar oda jut, ahol most van. Hogy jobban megértsük a fejlődés hátterét, a RePort 10.adásában Szalai Ádámmal, a Nemzeti Gaming és Esport Sportági Szövetség alelnökével, egykori e-sportolóval veséztük ki a gaming és az e-sport világát. Mi történt a gaming iparban az előző 10 évben? Hogyan vált milliárdos üzletté? És milyenek a piaci kilátások? Mindezek mellett érintettük a profi e-sportoló nevelés, cloud gaming és e-sport fogadás témáját is. Hallgass bele, hallgass ránk!
5. adás
A RePort 5. adásában Merza Péterrel, a Humusz Szövetség alelnökével és oktatási programvezetőjével, illetve Horváth Bálinttal, a Holland Királyság Nagykövetségének Regionális Körforgásos Gazdasági Szakértőjével beszélgetünk a körforgásos gazdaság tervéről, az EU-s hulladékkezelési trendekről és a válság hulladékcsökkentésre gyakorolt hatásairól.
4. adás, 1. rész:
A RePort 4. adásának 1. részében Gulyás Lídiával, Abosi Barnival és Csiszár Gergővel, a Post For Rent ügyvezetőjével beszélgetünk az influencerek felelősségéről, értékrendről, a mennyiség oltárán feláldozott minőségről, és arról, hogy mi az, ami már akkor se férne bele a #reklám-ba, ha nagyon sokat fizetne érte egy márka.
3. adás:
A RePort 3. adásában dr. Deutsch Tamással (a Fidesz-KDNP európai parlamenti képviselője, korábbi Digitális Jólét Programért felelős miniszterelnöki biztos) és Bálint Viktorral (Codecool, Head of Expansion) a koronavírus-járvány okozta digitális forradalom hatásairól beszélget Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
2. adás:
2. adásunkban Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológussal Örökölt sors c. könyvén keresztül a transzgenerációs pszichológiáról, valamint a karanténhelyzet egyénenkénti feldolgozásáról, a social distancing-ről és a márkák és fogyasztók közötti kommunikáció milyenségéről, mélységéről Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója beszélget.