FELADAT
A Souldrops környezetbarát mosószer és öblítőmárka piaci beléptetése kapcsán komoly kihívásokkal találtuk szembe magunkat, a mosószer piacot ugyanis alapvetően a statikusság, a nemzetközi brandek túlsúlya, valamint kisszámú új belépő jellemzi. Ebben a mezőnyben akartuk tehát elindítani a 100%-ban magyar tulajdonosokból álló startup termékét.
MEGOLDÁS
A rendelkezésünkre álló alacsony költségkeret miatt alaposan megtervezett kampányra volt szükség. Ügynökségünk már a nulladik lépéstől részt vett a márkastratégia kialakításában, sőt időnként a termékfejlesztésbe is bekapcsolódott. Ezenkívül az indulástól kezdve vezető szakmai személyekkel és tanácsadókkal dolgoztunk együtt.
EREDMÉNY
A bevezetés bravúrosan sikerült, az eladási terveket messze túlszárnyaltuk, és a szakmát is elbűvöltük, aminek köszönhetően számos hazai és nemzetközi díjat is elhozhattunk a Souldrops packaging design-jával: Kreatív Prizma – 1 arany; Clio Awards – 1 ezüst; Golden Drum – 1 ezüst; Lia – 2 arany; Epica – 1 ezüst; Arany Penge – 1 arany; Golden Hammer – 1 arany; Pakk – 1 ezüst / Csomagolás-Design Háztartási vegyiáru kategória; M+ Lista – Legjobb ügyfél 2017.; M+ Lista – Legjobb kampány.
AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK
Részt vettünk a márkastratégia kialakításában, felelősSégi körünkbe tartozott a csomagolástervezés, logótervezés, illetve a márka image építése és a pozicionálás is.