Report Podcast

Szentkirályi

FELADAT

A Szentkirályi ásványvíz képviselői arra kértek bennünket, hogy készítsünk számukra egy olyan image-kampányt, amely segíti a Szentkirályi márka pozicionálását. Az erős konkurencia miatt, a magyar ásványvízpiacon igen karakteresnek kell lenni ahhoz, hogy a fogyasztók egyértelműen be tudják azonosítani a termékünket. Célkitűzés volt továbbá, hogy a fiatalabb korosztály képviselőit állandó fogyasztóvá tegyük.

MEGOLDÁS

A kampány jó helyzetből indult, a Szentkirályi ugyanis rendelkezik minden olyan attribútummal (millió éves földalatti forrás, magas kalcium- és magnéziumtartalom, lágy íz, nemzetközi kitüntetés stb.), amelyek a népszerű ásványvíz márkák közé emelik.

A fő célkitűzéseket figyelembe véve, egy olyan tévészpotot álmodtunk meg, melynek középpontjában a szépség, a divat és Magyarország (de legfőképp Budapest) áll.

Képi világa világos és letisztult, hogy az egész úgy hasson, mint egy korty hideg Szentkirályi ásványvíz. A spotban megjelenik a grandiózus New York-i látkép összes karakteres eleme, melyek egy szempillantás alatt változnak át a legszebb budapesti panorámává, így támasztva alá a márka új szlogenjét: „Szentkirályi – Egy csepp Magyarország”.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A márka pozicionálása volt a felelősségünk image-építéssel, csomagolástervezéssel és a PR tevékenységek lebonyolításával.