Report Podcast

Tibi

FELADAT

Feladatunk a márka újrapozicionálása volt. Egyrészt a brand „felrázása”, másrészt a 70 éves tradíció és minőség, azaz az „örökkét tartó öröm” ígéretének kommunikálása. Stratégiai céljaink között a vásárlásösztönzés, a márkaismertség növelése (különösen a fiatalabb korosztály körében) és az új tibi csokiélmény átadása szerepelt, miszerint a csokoládéba beleharapva, életkortól függetlenül újra és újra megízlelhetjük gyerekkorunk élményeit.

MEGOLDÁS

„Legyen egy tibivel hosszabb a gyerekkorod!” A hagyományos ATL kommunikáció magában foglalt egy teljesen új arculatot, különböző promóciókat és egy TV-reklámot. Emellett kidolgoztunk egy BTL kampányt is, amiben többek között átvettük a facebookos tibi fan page kezelését és elindítottunk egy online ügyességi platformjátékot. Így párhuzamosan sikerült a márka nosztalgiafaktorát („70kedj a tibivel”) és a fiatalabb korcsoportokra irányuló vonzerejét is erősíteni.

EREDMÉNYEK

A kampány számos médiamegjelenést generált mind bloggerek, mind médiumok tekintetében. A TVC elérte a célcsoport 60%-át eredményesen szerepelt. Összességében sikerült elérnünk, hogy frissüljenek a márkával kapcsolatos percepciók. Az idősek bizalma tovább erősödött a minőséget illetően, miközben a fiatalok is elkezdtek érzelmileg kötődni egy olyan márkához, amelyik eddig főleg a szüleik és nagyszüleik múltjának volt a meghatározó része. A kampány hatására a piaci részesedés 8%-ra emelkedett, és összesen 569 443 felhasználó próbálta ki a tibi online játékát, ami 10 000 új like-ot hozott a Facebookon.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

Egy teljesen új arculat bevezetéséért, amit különböző promóciók és egy TVC is támogatott. Emellett egy BTL kampány kivitelezéséért, ami alatt mi irányítottuk a tibi csoki Facebook-oldalát és létrehoztunk egy online ügyességi platformjátékot is.