REPUBLIC GROUP

2019 ismét egy igen sűrű év volt, tele új felfedezésekkel és botrányokkal, szenzációkkal és katasztrófákkal. Idén sikerült először képet készítenünk egy fekete lyukról; világszerte egyre több helyen vált törvényesen elfogadottá az azonos nemű párok házassága, miközben itthon a Coca Cola kampánya ellen tiltakoztak; egy mérges tini vágta a világ arcába, hogy „A király meztelen”; és mindezek tetejébe még Ironman is meghalt. Mozgalmas év volt és sejthető, hogy a következő se lesz unalmasabb. Most mégis 20 cikken keresztül visszatekintünk az évre a saját és a reklámszakma szemszögéből is vizsgálódva.

The Loudest Voice – #metoo
A #metoo mozgalom utóélete A 2017-ben kirobbanó #metoo mozgalom felszínre hozta mindazokat a zaklatási eseteket, amik világszerte rengeteg nő életét
Netflix Syndrome
Netflix Syndrome – aki már találkozott a jelenséggel, annak nem kell ecsetelni, viszont aki még nem ismerné: egy olyan, manapság
Csernobil
Ha a 2019-ben debütáló sorozatokat szemügyre vesszük, méltán mondhatjuk, hogy a Johan Renck rendezésében készült Csernobil minisorozat nagyot tarolt. Az
A visszaváltható csomagolásé a jövő?
A klímakatasztrófa témája egyre erősebben van jelen a mindennapjainkban, a műanyagmentes július pedig eredményesen rámutatott arra, hogy nemcsak meglehetősen nehéz,
TikTok – Make Your Day – A platform, ami lenyomta a Facebook-ot
Szerződést kötött a NuHeadz Talent Managemant a TikTok-kal. A magyar hirdetők számára ügynökségi keretek között így elérhetővé vált a platform.
Love is love kampány
A #loveislove kampány globális projektként indult, ám Magyarországra csak 2019-ben jutott el. A hazai leányvállalat célja az volt, hogy egy

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás