REPUBLIC GROUP

2019 ismét egy igen sűrű év volt, tele új felfedezésekkel és botrányokkal, szenzációkkal és katasztrófákkal. Idén sikerült először képet készítenünk egy fekete lyukról; világszerte egyre több helyen vált törvényesen elfogadottá az azonos nemű párok házassága, miközben itthon a Coca Cola kampánya ellen tiltakoztak; egy mérges tini vágta a világ arcába, hogy „A király meztelen”; és mindezek tetejébe még Ironman is meghalt. Mozgalmas év volt és sejthető, hogy a következő se lesz unalmasabb. Most mégis 20 cikken keresztül visszatekintünk az évre a saját és a reklámszakma szemszögéből is vizsgálódva.

A műanyag nem vész el, csak betiltják
A műanyagmentesség kérdése már hónapok óta közszájon forgó topik a világon mindenütt. Ha egy kicsit beleássuk magunkat ebbe a témába,
A tíz legnézettebb reklám 2019-ben
Évről évre egyre inkább fel van adva a lecke a reklámszakmának: mi az, amivel túl tudják kiabálni az egyre hangosabb
Mit tett volna Hitler a Facebook világában?
Hitler for president. Az állítás természetesen csupán provokáció, bár abból is egy erősebb, Sascha Baron Cohen-től származik. Az eddig leginkább