REPUBLIC GROUP

2019 ismét egy igen sűrű év volt, tele új felfedezésekkel és botrányokkal, szenzációkkal és katasztrófákkal. Idén sikerült először képet készítenünk egy fekete lyukról; világszerte egyre több helyen vált törvényesen elfogadottá az azonos nemű párok házassága, miközben itthon a Coca Cola kampánya ellen tiltakoztak; egy mérges tini vágta a világ arcába, hogy „A király meztelen”; és mindezek tetejébe még Ironman is meghalt. Mozgalmas év volt és sejthető, hogy a következő se lesz unalmasabb. Most mégis 20 cikken keresztül visszatekintünk az évre a saját és a reklámszakma szemszögéből is vizsgálódva.

30 órás munkahét
Vajon miért 40 órás egy átlagos munkahét? Tavaly nagyot ment az a hír, hogy Japánban a Microsoft irodájában bevezették a
Amazonas esőerdő vs. Notre Dame
Korszakunk nem sokban tér el katasztrófák terén az előző évszázadokétól, azonban fontos különbség az információ áramlásának sebessége. Napi szinten olyan
The Loudest Voice – #metoo
A #metoo mozgalom utóélete A 2017-ben kirobbanó #metoo mozgalom felszínre hozta mindazokat a zaklatási eseteket, amik világszerte rengeteg nő életét