REPUBLIC GROUP

2019 ismét egy igen sűrű év volt, tele új felfedezésekkel és botrányokkal, szenzációkkal és katasztrófákkal. Idén sikerült először képet készítenünk egy fekete lyukról; világszerte egyre több helyen vált törvényesen elfogadottá az azonos nemű párok házassága, miközben itthon a Coca Cola kampánya ellen tiltakoztak; egy mérges tini vágta a világ arcába, hogy „A király meztelen”; és mindezek tetejébe még Ironman is meghalt. Mozgalmas év volt és sejthető, hogy a következő se lesz unalmasabb. Most mégis 20 cikken keresztül visszatekintünk az évre a saját és a reklámszakma szemszögéből is vizsgálódva.

Gréták, forradalmárok, klímasztrájkolók egyesüljetek!
Greta Thunberg nem szuperhős. Nem klímaszakértő, sem egy titokban szervezkedő öko-Mata Hari. Ő sokkal inkább jelkép. Szimbóluma annak a lassan
Gendertrend?
Egyre több márka ugrik rá kommunikációjában gender és LMBTQ kérdésekre, reagálnak a #MeToo mozgalom keltette diskurzusra, csatlakoznak a #bodypositivity kezdeményezéshez.