Report Podcast

Unicef

FELADAT

Az akciónak külön aktualitást teremtett a koronavírus járvány okozta bezártság, félelem, egzisztenciális bizonytalanság: 2020-ban még veszélyesebb lett a világ a gyerekek számára, a pandémia alatt becslések szerint akár 30%-kal is nőhetett a gyermekbántalmazási esetek száma. Feladatunk a kampány plakátjának megtervezése, valamint egy rendkívüli kampányelem koncepciójának kitalálása és megvalósítása volt.

KIHÍVÁS

A kampány elkészítéséhez az UNICEF Magyarország a Republic Groupot választotta partnerének. A kreatívfejlesztés során az elsődleges szempont az volt, hogy ne egy sokszor látott, nagyon könnyen dekódolható koncepció szülessen, hanem figyelemfelkeltő, gondolkodásra késztető, ezáltal mélyebb bevonódást eredményező anyagok szólítsák meg a lakosságot.

MEGOLDÁS

A Republic Group javaslatára a november 20. körüli aktivitásokat egy rendkívüli kampányelem egészítette ki. Akik ezeken a napokon hívták az UNICEF adományvonalát, amellett, hogy hívásukkal 500 Ft-tal támogatták az alapítvány munkáját, egy rendhagyó hangjátékot is hallhattak. Ez nem csak egy speciális kreatív megoldás és szokatlan csatornahasználat volt, hanem valódi segítséget is jelentett a szervezetnek.

MIÉRT VOLTUNK FELELŐSEK

A kreatív koncepcióért és a kampány körüli teljeskörű kreatív kivitelezésért voltunk felelősek a kulcsvizuáltól kezdve az óriásplakát kampány megvalósításán át az online hirdetésekig. A kreatív koncepció részeként feladatunk volt egy rendkívüli elem, a hangjáték kidolgozása is.