Report Podcast

Vízangyal

BEVEZETŐ KAMPÁNY

FELADAT

A bevezető kampány tervezésekor a cél a Vízangyal márkaismertség növelése és népszerűsítése volt.

MEGOLDÁS

A márka nagykövete és egyben a spotok főszereplője Gelencsér Tímea, a Miss World Hungary 2016 nyertese. A reklámfilm a márka egyik flagship termékét mutatja be, a természetes ásványvízből készített bőrápoló tusfürdőt, mely növényi glicerin kivonattal hidratálja és táplálja a bőrt.

AMIÉRT  FELELŐSEK VOLTUNK

A koncepcióalkotásért, a bevezető kampány megtervezéséért és kivitelezéséért, az image film megalkotásáért és a PR folyamatok lebonyolításéért voltunk felelősek.

ROOFTOP PARTY

FELADAT

A márka termékbevezető kampányának részeként mi szerveztük a sajtó, a stakeholder business partnerek és az influencerek számára szóló termékbevezető / bemutató eseményt, ahol fontos szempont volt, hogy a különböző területekről érkező vendégek, egyaránt jól tudják magukat érezni.

MEGOLDÁS

Egy Rooftop Beauty eseményt szerveztünk, ami egyaránt szólt a márka megismertetéséről, valamint az ásványvíz alapú termékek jótékony hatásairól. Egy olyan “víz közeli helyszínt” választottunk, ami a város szívében van, így az elfoglalt üzletemberek is el tudtak látogatni egy koccintás erejéig. Az eseményre több fotó installációt készítettünk, izgalmas programokkal színesítettük a rendezvényt és bemutattuk a Vízangyal számára készített TVC videónkat is.

EREDMÉNY

50 fős influencer, sajtó és stakeholder eventet manageltünk a Private Rooftop-on, egy nyárzáró fingerfood-os koccintás keretein belül.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A koncepció megalkotásáért és a rendezvény megszervezéséért voltunk felelősek.