Report Podcast

Wienerberger

FELADAT

Az 1819-ben alapított Wienerberger mára a világ egyik legnagyobb téglagyártójává nőtte ki magát. Jelenleg világszerte több mint 30 országban van jelen, a tégla mellett pedig vezető pozíciót foglal el a kerámia tetőcserép gyártásában is. Magyarországon a Wienerberger piacvezető a téglagyártásban. Minőségi és tartós építőanyagokkal segítik az embereket abban, hogy energiahatékony otthonok épüljenek fel. Folyamatos fejlesztéssel és technológia újítással járulnak hozzá a vásárlók elégedettségéhez. Ennek a filozófiának lett legújabb eredménye a Porotherm X-therm tégla, melyben a tégla tradíciója és a modern tudomány ötvöződik. Bevezető kampányának koncepciójában, tervezésésében és lebonyolításásában ezekre az értékekre helyeztük a hangsúlyt.

MEGOLDÁS

A Porotherm újrapozicionálásakor az volt a célunk, hogy egy olyan márka képét mutassuk, amely élen jár a technológiai újításokban és az energiatakarékos megoldásokban. Erre építve a TVC-ben az innováció és a családi otthon fontossága kapta a főszerepet.

 

KONCEPCIÓ

„A tégla útja” című koncepcióval szerettük volna bemutatni azt az utat, amit a Porotherm X-therm is bejár a mérnöki tervezéstől a gyártósoron át egészen az otthon megépüléséig. Erre a koncepcióra építve egy olyan történetet írtunk, amiben a tradíció és az innováció termékeny kapcsolatát mutatjuk be. Az új tégla előnyeit a B2C-nek és a B2B-nek különböző hangsúlyokkal kommunikáltuk. Előbbinél a fő üzenet, hogy a Porotherm X-thermmel egy időtálló, korszerű és energiahatékony otthon épülhet, míg utóbbinál a tégla innovatív tulajdonságait, erősségeit domborítottuk ki.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK

A teljes bevezető kampány lebonyolításáért voltunk felelősek, valamint az image film elkészítéséért és a B2C és B2B key visual fejlesztéséért.