Report Podcast

Zwack

FELADAT

Egy olyan reklámfilmet és imidzskommunikációs kampányt kellett készítenünk, amely egyrészről képes tisztán és elegánsan átadni a több mint 200 éves márka történetét és kulturális jelentőségét, másrészről az évtizedek óta hűséges célcsoportok megtartása mellett biztosítja a nyitást a fiatalabb generációk irányába is. Így feladatunk az egyik legismertebb hungarikum modern köntösbe öltöztetése volt.

MEGOLDÁS

A kampány legfőbb vizuális elemei az Unicum jellegzetes üvegére hajazó hőlégballonok, amik az élet különleges momentumait szimbolizálják, mintegy fémjelezve azok fontosságát. A reklámfilm jelenetei között láthatunk eljegyzést, diplomaosztó-bulit, családi összejövetelt és sorsdöntő futballmeccset is. A ballonok nem csak az imént felsorolt eseményeket és a lélegzetelállító helyszíneket kapcsolják össze, hanem az ezeken résztevő generációkat is. Így jelennek meg azok a pillanatok, amik igazán különleges jelentőséggel bírnak mindannyiunk életében, és amelyekről természetesen az Unicum sem hiányozhat.

A 3 napig forgatott TVC-t 5 helyszínen vettük fel, és egy 180 fős stáb dolgozott rajta. A kampányt egy – az Andrássy úton lévő – monumentális épületháló, óriásplakátok, valódi ballonos aktivitás és számos online megjelenés is kíséri.

AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK 

Legfőbb feladatunk az Unicum újrapozicionálása volt: mi alkottuk meg a 360 fokos kampányt. Ennek ékköve az újabb mérföldkőnek számító reklámfilm, amely koncepciójának elkészítését a szinopszistól egészen a CGI megoldásokkal tökéletesített végső verzióig mi vezényeltünk le. Emellett a kampányt kísérő különböző outdoor és online elemek megtervezése és kivitelezése is a mi nevünkhöz fűződik.