VODAFONE

KIHÍVÁS:

  A brit Vodafone Group 434 millió előfizetővel a világ 2. legnagyobb mobil-telekommunikációs vállalata. Saját hálózatával 65-nél is több országban szolgálja ki vállalati és lakossági ügyfeleit. A Londoni Tőzsde kiemelt listáján szerepel, összesen 89,1 milliárd GBP piaci tőkével. A magyar piacra a Republic Group vezette be. Jeremy Foreword, a Vodafone elnöke azzal bízta meg a független ügynökség kreatív stratégiai csapatát, hogy dolgozzon ki és váltson valóra egy úttörő, „out of the box” ötletet, ami demonstrálja a kommunikáció szabadságát Magyarországon. Arra azonban senki nem számított, hogy ez a kampány hozza el az ország számára a legelső Cannes-i arany oroszlánt.  

MEGOLDÁS:

  A tánc a világ legemberibb, leguniverzálisabb és legönkifejezőbb tradíciója. Az egyetlen kulturális érték, ami mélyen ösztönös, ami képes természetesen átjárni az időt és az országhatárokat. A tánc a kommunikáció legősibb formája, amelynek hagyományai több ezer évre nyúlnak vissza. A tánc egy nyelv, egy hang, a tánc adja a ritmust, amivel bárki felveheti a fonalat. A Republic Group kreatív koncepciója a Vodafone szívében a mozgáskultúrán keresztül manifesztálta a kommunikációt, a ritmussal és a hanggal. Kortárs folk és pop táncosokkal együttműködve a koreográfia az ősi kultúrát egyedi módon adaptálta a jelenbe. A márka igazi értékeire építve megmutatta azt a pillanatot, amikor különböző kultúrákon keresztül Magyarországot is eléri a ritmus, ami képes bekapcsolni a régiót a nemzetközi kommunikációs áramba. A kampánnyal az ország egyik legnagyobb kreatív kampányát építette fel a Republic Group, meghódítva a teljes ATL és BTL skálát.  

EREDMÉNYEK:

  A kampány hatalmas sikert aratott mint Magyarország első brand/image kampánya. A piac a harmadikként érkező mobilszolgáltatóra felszabadítóként kezdett tekinteni, amely a minőség romlása nélkül hozta el az alacsony árakat a szektorban még soha nem látott módon bevállalós image kampánnyal. A kampány 3 hónapjában a top of mind awareness és más fontos brand-indikátorok a magasba szöktek, és a piaci bevezetés hatalmas sikere jó példaként szolgált a londoni központban is. Sok közreműködőt a vállalaton belül előléptetésekkel díjaztak, miközben a Republic Groupnak is nemzetközi elismerést hozott az együttműködés. Az ügynökség ugyanis elnyerte az első magyar Cannes-i Golden Media Lion díjat. A kampány ebben a pillanatban referenciaponttá vált a telekommunikációs szektorban. A Republic Group ezzel együtt új dimenziót nyitott a branding és a brand management számára.

hírlevél

Releváns munkák