FELADAT
Röviden és tömören: a márkaismertség növelése. Szerettük volna, hogy a Fino-Food jobban jelen legyen a fogyasztók fejében.
MEGOLDÁS
A kreatív koncepció az innovatív és a hagyományos ötvözésén alapult. Nagy hangsúlyt kapott a tradíció, hiszen a márka skanzenszerű atmoszféráját a Fino saját története ihleti: a somogyi Tejút legendája, miszerint Európa legtisztább égboltja alatt friss levegőn, makulátlan minőségű füvet legelésznek a tehenek. A vidék tiszta harmóniája így jelent meg a termékek csomagolásán, a különböző kampányeszközökkel pedig ezt a folklórt ötvöztük a modern kor tudatos fogyasztói elvárásaival. Így a márka már azt az üzenetet közvetíti, hogy a hagyományos ízvilágot környezet- és egészségtudatos eljárási módszerek alkalmazásán keresztül biztosítja. Az egyedi, kettős hatást keltő arculat továbbá a pozícionálásban is segített, hiszen a Fino termékei sokkalta figyelemfelkeltőbbé és a versenytársaktól könnyebben megkülönböztethetőbbé váltak.
AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK
Corporate-, illetve customer brandingért, valamint magas fehérje tartalmú range bevezetéséért voltunk felelősek.