FELADAT
A bevezetőkampány koncepciójának kreatív tervezéséért teljes mértékben a Republic Group felelt. A kampány célja az Il Bacio di Stile márkaismertségének növelése és pozíciójának erősítése volt a luxusdivatmárkák körében. Az ezt követő tavaszi kampány szintén ügynökségünk nevéhez fűződik, amelynek célja a márka további erősítése volt.
MEGOLDÁS
Az igazi hedonisták ünnepekkor is magukat ajándékozzák meg: ez volt a kulcsgondolata karácsonyi bevezetőkampányunknak, amelynek az akkori két leghíresebb magyar topmodell, Palvin Barbara és Mihalik Enikő lett a múzsája. A tavaszi folytatásban Palvin Barbi már a megújulás évszakának megtestesítőjeként jelent meg: a Bottega Venata, a Chloé, a REDValentino, a Salvatore Ferragamo és a Valentino tavaszi kollekcióinak darabjait viselte a kampányfotókon, amiket Tombor Zoltán készített. A tavaszias hangulatot és az Il Bacio imidzsét tökéletesen ötvözte a kampányhoz készült divatfilm is. További érdekesség, hogy a palotában ekkor már a képzelettel vegyült a valóság: a kirakatot a világ 7 divatfővárosáról készített egyedi 3D-s rajzok díszítették.
EREDMÉNYEK
Az Il Bacio di Stile nemcsak Magyarországon, hanem Kelet-Közép-Európa-szerte is meghatározó divatmárkává vált, hiszen a bevásárlópalota az összes környező országból vonzotta a luxusruhák szerelmeseit.
AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK
Márkapozicionálásért, a bevezető- és tavaszi kampány megtervezéséért és kivitelezéséért voltunk felelősek.