FELADAT
A Republic Group pénzügyi piacra vonatkozó referenciáinak mennyisége és minősége hazánkban páratlan. Az AXA Csoport ezért is bízta meg az ügynökséget a márka magyarországi bevezetésével.
MEGOLDÁS
A nemzetközileg elismert márka szolgáltatásaival itthon kevesen voltak tisztában, ezért a Republic csapata olyan szponzorációs platformot alkotott, amellyel a márka elsődleges, családos célcsoportját tudta targetálni. Egy hazánkban azóta is töretlenül fejlődő sportágat, a jégkorongot választottuk a szponzoráció alapjául: a kampány elemei e sportág keretein belül fókuszáltak a családi kötelékekre. A márka enhancer szerepet töltött be, az alábbi fő üzenettel kiegészítve: ,,vállald be a kockázatot, légy magabiztos, mi biztosítjuk a fejlődésedet”.
EREDMÉNY
A Winterthur rebranding folyamata eredményesen zárult, az AXA márka bevezetése, pozicionálása sikeresnek bizonyult. A kampány nemcsak a brand awareness és a brand consideration KPI-okban teljesítette felül a célszámokat, de az imidzsattribútumok tekintetében is visszaköszönt a pénzügyi biztonságot, magabiztosságot fókuszba helyező üzenet és koncepció.
AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK
Az AXA márka teljes magyarországi bevezetéséért voltunk felelősek.

