A KAMPÁNYRÓL
Az integrált bevezető kampány erős offline hirdetési lábbal rendelkezik, így a célcsoportok szeptember 1-jétől billboard, citylight, épületháló, járműreklám, print és TVC hirdetéseken keresztül találkozhattak az Etele Plaza szegmentált üzeneteivel. Az offline megjelenéseket hangsúlyos online jelenlét támogatta folyamatos social media tartalmakkal, bannerekkel és online TVC mutációkkal.
A kampány esszenciális elemeit, a TVC-t és fotózott képanyagokat öt napos gyártási hét során készítette el a Republic Group, ahol egyszerre körülbelül 100 fős stáb dolgozott. A film újszerű és lebilincselő kameramozgással járja körbe az Etele Plaza USP-it, az összes célcsoportszegmens megjelenítésével. A legújabb divattrendeket felsorakoztató fotó átütően keltik életre az Etele Plaza atmoszféráját.
A kampány célja az Etele Plaza sokszínűségének bemutatása volt friss és fiatalos köntösbe bújtatva, hiszen az Etele Plaza „Tele legekkel” várja a látogatókat. Az Etele szó betűi szolgáltak ihletül nemcsak a logó, de a kreatív koncepció kidolgozása során is. Az Etele és tele áthallás pedig egy olyan ziccer volt, amit a Republic Group nem hagyhatott ki a tagline megalkotásakor: „Etele – Tele legekkel”. Budapest legújabb bevásárlóközpontja tényleg nem szűkölködik a legekben. A szlogen kialakítása során a pláza teljes szortimentjére gondolt az ügynökség, és szolgáltatás fókuszú, célcsoportokra lebontott jelige variációkat álmodott meg. A pláza működését egyedivé varázsló 6 témát (széles divatválaszték, tágas és modern ételudvar, terasz-kapcsolatos fitneszterem, mobiltelefonos applikáció, saját mozi, találkozási pont) járnak körbe.
AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK
Az Etele Plaza teljes bevezetéséért voltunk felelősek, beleértve az image film megalkotását, az OOH-, banner-, és social media kampányok lebonyolítását, a rádiós kitelepülések és az influencer együttműködések megszervezését.
ETELE SENA KONCERT
FELADAT
Helyszíni aktivitás szervezése a plázába.
MEGOLDÁS
Egy márkahű koncertet szerveztünk az Etele Plazába, amit a bevásárlóközpont TVC zenéje inspirált. Sena Dagadu énekesnő saját dalai mellett előadta az Etele Plaza reklámjából jól ismert „Here Come the Girls” dalt is. A koncertet egy erős felvezető social media kamoánnyal támogattuk meg, ami targetált hirdetéseket, social posztokat és egy tematikus Facebook-eseményt tartalmazott. Ezek mellett offline forgalomterelést is biztosítottunk roll-upok és helyszíni hoszteszjelenlét formájában.
ETELE TALKS KEREKASZTAL-BESZÉLGETÉS
FELADAT
Helyszíni aktivitás szervezése a plázába.
MEGOLDÁS
Egy kerekasztal-beszélgetést szerveztünk, ahol ismert női karaktereket szólaltattunk meg. Az eseményt a Futureal Csoport marketing és kommunikációs igazgatója, Szili Tímea vezette, és a panelbeszélgetés részvevői között volt Epres Panni is, az Etele Plaza trendkurátora. Mellettük két jól ismert és szakmailag is elismert beszélgetőpartner volt még jelen: Kovalcsik Ildikó – Lilu és Jakupcsek Gabriella. A kerekasztal-beszélgetést egy felvezető social media kampánnyal támogattuk meg, ami targetált hirdetéseket, social posztokat és egy Facebook-eseményt tartalmazott. Továbbá offline forgalomterelést is biztosítottunk helyszíni hoszteszjelenléttel, illetve tematikus talkshow-díszlettel és egy óriás LED-kijelzővel.
ETELE PLAZA SZÜLETÉSNAP
KIHÍVÁS
A 2021. szeptember 17-én nyitó Etele Plaza első szülinapját egy igazán különleges esemény(sorozattal) szerette volna megünnepelni.
MEGOLDÁS
A szülinapi bulik általában nem tartanak tovább egy napnál. Azonban a legnagyobbaknak hosszabb mulatság dukál, ezért készült a Republic Group egy négyhetes szülihónappal az ünnepelt Etele Plaza-nak. Az eseménysorozat fő vizuális eleme a születésnapi torta – ezen analógia mentén osztottuk fel különböző „szeletekre” az Etele Plaza legfőbb tulajdonságait, USP-it (prémium életérzés, divat/lifestyle, családi programok, szórakozás, mozi). Minden szelet egy-egy hetet kapott, amikor is az adott USP-kre szabott aktivitásokkal és nyereményjátékokkal szórakoztattuk a bevásárlóközpont közönségét. Természetesen nem maradhattak el a különböző influenszer-együttműködések, a kifejezetten markáns social jelenlét (TikTok, IG és FB) és egy Rádió 1-es kollaboráció sem, utóbbi nélkül nem is tudnánk már egy nagyobb Etele Plaza-eseményt sem elképzelni. A születésnap hetén pedig egy önálló, négynapos, több mint 100 üzletet egybefogó kuponaktivitást is szerveztünk, megidézve a JOY- és GLAMOUR-napok hangulatát.
AMIÉRT FELELŐSEK VOLTUNK
- Az eseményhez kötődő összes in-store, OOH és online kreatív megtervezése
- A programok és nyereményjátékok megszervezése és kivitelezése
- Influenszer-együttműködések
- Sajtóközlemények készítése